Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI Oliver City sætter ud efter 10 -30 sekunder
#1
Hej har følgende problem.
Min scooter satte ud på vej til byen.
Den startede og kørte normalt. efter ca 1 km begyndte den at tabe hastighed, efter en genstart holdt den helt op og jeg kørte batteriet tørt, derefter trak jeg den hjem.
Den ville fortsat ikke starte efter en dag. efter at have tjekket gnist.
Efter læsning her samt andre steder. har jeg gjort følgende.
Tømt renset tanken samt skiftet benzin hane og filter samt monteret nye slanger.

Efter at have brugt vakuumslangen og fået benzin til at løbe har jeg fået den startet flere gange. MEN hver gang sætter den ud efter ca 10 - 30 sekunder og hvil ikke mere.
Derefter gjorde jeg følgende afmonterede karburator og skilte den og rensede den efter den "vejledning der er her på sitet"

Den vil nu starte men sætter stadig ud efter 10 -30 sekunder. Det er blevet lidt bedre efter rensning af karburator, men problemet fortsætter. jeg har en slange på bunden af karburator for udluftning, og benzinen løber fint til og ud igennem slangen. 
Jeg har nu gjort det en 3-4 gange med samme resultat hver gang har jeg ladet den stå ca 1 time før nyt forsøg. 
Men den sætter stadig ud efter 10 -30 sekunder.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du siger du har tjekket gnist, men er gnisten god og kraftig? 

Jeg har haft en CPI Oliver engang som dræbte stator efter stator, som gav samme symptomer. Den lavede gbist men ikke kraftig nok til at kunne køre.

Ellers så tjek alle slanger efter igennem igen. Måske trækker den falsk luft ind et sted.

Hvordan er kompressionen på den?
Svar


Forum spring: