Søg Garagen Hej Gæst! Register

Chatten er åben
#1
Der har i noget tid været meget stille på chatten.
Derfor forsøger vi nu med et nyt tiltag: Åbningstider!

Med andre ord, vi vil så vidt muligt forsøge at være tilstede fra omkring kl. 19 hver aften.

Jo flere desto bedre, kom ind og hyg med dine med-scooterister, der snakkes om løst og fast - alt hvad der rører sig i livet.

Du finder indgangen til chatten i toppen af siden.  Cool

Mvh.
De faste brugere af Billig-Scooter Chatten.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Juhuu vi er på chatten Grin kom frisk Blink med øjet .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Luk den chat. Der sker absolut intet på den, mere  Grøn grin Nej se dog at få fingeren ud og kig ind Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Sørgeligt at chatten er helt og aldeles død. Kigger ind til åbningstid, men ingen på. Ond
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Hvad med at få noget liv i chatten. Den er til for, at man skriver om lidt af hvert. Men der er måske ikke nogen, der har noget at skrive om? Hver gang man kigger ind, bliver man sgu skuffet over den stilhed der er der.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(01-09-2018, 22:36)Jps Skrev: Hvad med at få noget liv i chatten. Den er til for, at man skriver om lidt af hvert. Men der er måske ikke nogen, der har noget at skrive om? Hver gang man kigger ind, bliver man sgu skuffet over den stilhed der er der.

Så er der liv!!!

Vh Erik.
Svar
#7
(03-09-2018, 19:55)Scooterballe Skrev: Så er der liv!!!

Vh Erik.

Det varede ikke længe Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Jeg får meddelelsen "502 Bad Gateway" når jeg forsøger at logge ind på chatten. Ved ikke lige hvad det betyder, men kan chatten simpelthen være overbelastet?

  Vh Erik.
Svar
#9
Så virker den jo nok ikke samme besked her.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det er vel også ligemeget om den virker, eller ej. Der er jo intet liv, på BS Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(07-11-2019, 22:51)Jps Skrev: Det er vel også ligemeget om den virker, eller ej. Der er jo intet liv, på BS Blink med øjet

  Tjooo, men jeg vil nu gerne give det et lille skub. Ved godt at du har forsøgt længe Græder

  Vh Erik.
Svar
#12
Jeg beklager, men der var knas med serveren, det skulle være fixet nu. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: