Min Aprilia kørte ikke lige som den skulle eller burde, på vejen hjem fra arbejdet i går den gik ikke ud men den kørte langsomt og lød også underligt.
Jeg trode så at det var ventilerne der skulle justeres, men det viste sig så at det var selve tændrørshætten der var gået i udu, jeg fik købt en ny i dag og fik den sat på.
Jeg har været ude og køre en lang tur, så jeg var sikker på at der ikke var andet galt og den har kørt helt til Gilleleje og hjem igen uden problemer

.
Jeg regner også med at den snart skal have en ny kilerem og ruller og bremse klodser for muligvis, jeg har lige skiftet motor olien og renset luftfilter og sat et nyt tændrør i, nok også en opgave jeg ikke er så glad for men det skal gøres.
Hele sæde kassen skal op og der er en del skruer, så de har ikke gjort det nemt og man ville ønske at ens fingre var mindre når man skal have tændrørshætten ud

den sidder lige ud for en del af stellet ikke lige så smart.
Jeg har så ikke justeret ventilerne da tændrørs hætten løste problemet, jeg købte søgerblade i Thansen, og jeg fandt en guide på Scootergrisen, jeg hvade også blæser skjoldet af, så de skruer fik noget fedt de sad lidt fast men de kom ud.
Jeg ville heller ikke skille mere ad en' højest nødvendigt, det var også meget varmt i dag, så bag efter kørte jeg en tur

.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.