23-07-2017, 14:52
Og den har da siden jeg "maltrakterede" den, da den var helt ny, kørt ok. Optrækket er dog stadig ikke noget, at råbe hurra for. Har jo skiftet alt i variohuset. Det skete ret hurtigt efter købet. Og den blev jo også malet lidt. Men ellers har den kørt lige siden, næsten uden at slå en forkert skid. Der er stadig kun justeret ventiler een gang på den. Det skete ved ca. 2400 km, hvor de blev justeret fra 0,10 til 0,08. Og nu har den kørt 12.500 km.
Jeg har så aldrig været helt tilfreds med den. Den har en sindsyg hård affjedring efter min mening, og den er skruet sammen på en meget besværlig måde, så man må formode, at der ikke skal pilles ved den, efter den har forladt fabrikken Og jeg har så også omsider lært, at man ikke skal pille ved noget der kører . Men må indrømme, at jeg af og til savner DR. Big . Men 2 taktere kommer der ikke til at stå på matriklen mere. Det er helt sikkert.
Prøvede jo en del 4taktere inden jeg købte Kymco'en. Og den blev købt på det grundlag, at den ikke huggede under kørslen, når den ramte begrænsningen. Det gjorde flere af de andre 4taktere, jeg prøvede. Bl.a. min foretrukne 4takter, Yamaha Neos
Jeg har så aldrig været helt tilfreds med den. Den har en sindsyg hård affjedring efter min mening, og den er skruet sammen på en meget besværlig måde, så man må formode, at der ikke skal pilles ved den, efter den har forladt fabrikken Og jeg har så også omsider lært, at man ikke skal pille ved noget der kører . Men må indrømme, at jeg af og til savner DR. Big . Men 2 taktere kommer der ikke til at stå på matriklen mere. Det er helt sikkert.
Prøvede jo en del 4taktere inden jeg købte Kymco'en. Og den blev købt på det grundlag, at den ikke huggede under kørslen, når den ramte begrænsningen. Det gjorde flere af de andre 4taktere, jeg prøvede. Bl.a. min foretrukne 4takter, Yamaha Neos
Ivecar plus 2023.