Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tillykke til Darkside
#1
Så blev du et år ældre Grin Her er en lille gave.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jamen dog, stort tillykke fra scooterballe. Jeg har desværre ikke midlerne til så flot en gave som Jps's, men måske en tur i campingsvogn  til sommer Grin  Håber du får en rigtig god fødselsdag.
Venligst Erik.
Svar
#3
Stort tillykke med dagen Grin  håber at DarkSide bliver forkælet til den helt store guld medalje Grin Cool .
Jeg hvade ikke råd til en båd så det blev kun til et blad Blink med øjet .
   
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
Tak skal i have. Smil




Jps, Jeg forventer den står på en trailer på min adresse inden for den næste uge ? Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Eller et års abonnement på et blad om både Grin Cool ,i det mindste så har der været et ophold i regnvejret så jeg kunne gå ud og handle ind  Grin  fik købt to Påske æg i Lidl til min storesøsters børn de kommer til Påskefrokost i morgen hos mine forældre.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(15-04-2017, 15:03)DarkSide Skrev: Tak skal i have. Smil




Jps, Jeg forventer den står på en trailer på min adresse inden for den næste uge ? Grin

Ja det ku' du li'  Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Gratulerer !
Svar
#8
Tillykke.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
Mange tak for hilserne. Smil

Det har været en stille og rolig dag, er stadigt lidt halvsløj, så det blev til afslapning, og så en tur ud at spise. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tillykke Smil
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar


Forum spring: