Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fuld gas hele tiden?
#1
Har fået sat helt nye dele på min Stalker. 
70cc kit. 
90 dyse i 17.5 mm.
Gg udstødning.
Studs.

Kan sagtens starte den, men den giver fuld gas? - Har prøvet at smøre gaskablet. Synes også at spjældet er hævet mere end normalt når man kigger ind i karburatoren.
Plz hjælp giver snart op.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er ikke lykkes dig at vende spjældet forkert ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Må jeg gætte på at du har en voldsom utæthed ved den studs du har skiftet, og derfor suger den falsk luft.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#4
Spjældet har som regel et "spor" det kører op og ned i, når man giver gas. Er man ikke opmærksom på dette, når man har haft det afmonteret, og ikke sørger for at det kommer rigtigt ned i sporet igen, når det monteres, er det en risiko for at det kan sidde fast i øverste stilling. Hvilket svarer til at der gives fuld gas hele tiden.
Geely Grand Puma 150 '05 - 107.000 km
Haojin HJ125 '07 - 71.000 km (tidligere MC)
Svar
#5
Kan det være fordi jeg ikke har en pakning ved membranen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(09-04-2017, 19:59)Jonasb32111 Skrev: Kan det være fordi jeg ikke har en pakning ved membranen?

Suk. .. Ret åbenlyst ja! 

Prøv lige at Google "falsk luft / pirate air"
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#7
(10-04-2017, 09:02)Jacob k Skrev: Suk. .. Ret åbenlyst ja! 

Prøv lige at Google "falsk luft / pirate air"

Den dør hvis jeg ikke har luftfilter på heller. Jeg fik bare leget med gaskablet på et tidspunkt, jeg har sat det rigtigt i, men synes det blev lidt stift, har smurt det. Skal jeg købe den nederste del af gaskablet?
Svar
#8
Du skal først og fremmest finde ud af om den er utæt eller om kablet er for stramt og spjældet derfor er åbent.. 

Pil gaskablet helt af og start den, så er spjældet udelukket som synder, hvis den fortsat tager mange rpm. 

Uden luftfilter burde den også dø ud.

Du skal have alt tæt og funktionsdygtigt før du overhovedet begynder at tænke på indstilling..
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#9
(10-04-2017, 17:18)Jacob k Skrev: Du skal først og fremmest finde ud af om den er utæt eller om kablet er for stramt og spjældet derfor er åbent.. 

Pil gaskablet helt af og start den, så er spjældet udelukket som synder, hvis den fortsat tager mange rpm. 

Uden luftfilter burde den også dø ud.

Du skal have alt tæt og funktionsdygtigt før du overhovedet begynder at tænke på indstilling..

Okay nu prøver jeg med den pakning imorgen, og hvis det ikke virker skriver jeg lige igen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg har nu fået pakningen på, den lød en del mere tæt, den startede også fint og gik i tomgang i 3 sekunder. Men så begynder den at give mere og mere gas? - Bagefter jeg har slukket den vælter det ud med benzin fra karburatoren???
Svar
#11
(11-04-2017, 13:39)Jonasb32111 Skrev: Jeg har nu fået pakningen på, den lød en del mere tæt, den startede også fint og gik i tomgang i 3 sekunder. Men så begynder den at give mere og mere gas? - Bagefter jeg har slukket den vælter det ud med benzin fra karburatoren???

Din svømmer lukker ikke rigtigt !!
Svar
#12
(11-04-2017, 14:41)tiggi Skrev: Din svømmer lukker ikke rigtigt !!

Hvad skal jeg gøre ved det?
Svar


Forum spring: