Søg Garagen Hej Gæst! Register

Valg af udstødning
#1
Hej min udstødning står for udskiftning på min kymco super 8 125ccm.
Er der nogle som har erfaring med uoriginal udstødning syntes en original er for dyr, 
den gamle er kun 2 år gammel.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(20-03-2017, 22:57)HenrikT Skrev: Hej min udstødning står for udskiftning på min kymco super 8 125ccm.
Er der nogle som har erfaring med uoriginal udstødning syntes en original er for dyr, 
den gamle er kun 2 år gammel.

Har ingen erfaring med Super 8 125cc, men du har større valgmuligheder mht til udstødninger, når det gælder MC. Denne her er bare et eksempel Tegnigas udstødning.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(20-03-2017, 22:57)HenrikT Skrev: Hej min udstødning står for udskiftning på min kymco super 8 125ccm.
Er der nogle som har erfaring med uoriginal udstødning syntes en original er for dyr, 
den gamle er kun 2 år gammel.

Udstødningen på min Kymco Agility City 200i holdt også kun til 30.000 km - så var den ved at dø.

Og en ny original ville koste 4.500 !!!

Så jeg købte via Ebay en GPR og til din er det sådan en her: http://www.ebay.co.uk/itm/GPR-HOM-FURORE...Sw2GlXDgSH

Nu ved jeg ikke hvad prisen er på en original til din, men den pris på linket er cirka hvad jeg gav.

Forrøret er lavet i rustfri stål og selve udstødningen i aluminium, så den vil nok holde længere tid end den originale.

Og så er der lyden - prøv selv at høre - den lyder af lidt mere med sådan en på:
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#4
En ny til super 8 koster også 4500, den ser fin ud den du har postet Jan. Den ser jeg lige nærmere på. 
Mange tak.
Svar
#5
(21-03-2017, 22:01)HenrikT Skrev: En ny til super 8 koster også 4500, den ser fin ud den du har postet Jan. Den ser jeg lige nærmere på. 
Mange tak.

Du skal dog ikke lige falde for den der med ekstra heste og længere på literen, som GPR reklamerer med på deres hjemmeside.

Men nu efter 10.000 km på en GPR udstødning er der ikke en plet rust. Det eneste er at forrøret har skiftet farve, men det er meget normalt når rustfri bliver opvarmet.

Det ENESTE du skal tage højre for er at oliepåfyldningen bliver lidt sværere at komme til - jeg har selv savet "hjørnerne" af håndtaget på olieproppen/pinden, for ellers kan man ikke få den af og på - men det syntes jeg nu ikke er noget problem.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(22-03-2017, 11:40)JanVen Skrev: Du skal dog ikke lige falde for den der med ekstra heste og længere på literen, som GPR reklamerer med på deres hjemmeside.

Men nu efter 10.000 km på en GPR udstødning er der ikke en plet rust. Det eneste er at forrøret har skiftet farve, men det er meget normalt når rustfri bliver opvarmet.

Det ENESTE du skal tage højre for er at oliepåfyldningen bliver lidt sværere at komme til - jeg har selv savet "hjørnerne" af håndtaget på olieproppen/pinden, for ellers kan man ikke få den af og på - men det syntes jeg nu ikke er noget problem.

Det lyder godt  Grin
Svar
#7
Alternativ Griner
http://www.gy6-motor.de/Racing-Exhaust-G...-110x420mm
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: