Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dansk Autohjælp
#1
Så fik jeg testet mit nye abonnement hos Dansk Autohjælp i dag, jeg var på vej fra Næstved til Farum, jeg nåede så kun 14 km, så ville scooteren ikke mere, jo motoren kørte fint, men remmen gjorde ikke  Rullende øjne Jeg har kun ros til Dansk Autohjælp, i sidste uge installerede en app fra dem, og den var bare super nem at bruge, når man installere den skal man taste reg. nr. og mobil nr. så har den de data som der skal bruges, og appen ved hvor du er, så ikke så meget at forklare, efter jeg havde afsluttet nødkaldet blev jeg ringet op af en sød dame som lige skulle tjekke op på om jeg nu stod hvor jeg gjorde, chaufføren ringede 5 min. før han var fremme hos mig, så alt i alt, super service.
Jeg ventede kun 30 min. ialt, så var hjælpen fremme, så de ca. 570,- det koster om året, er givet godt ud  Blink med øjet
Kymco Super 8 2014. (29.000 km.)
VGA Mover 2016 (1.100 km)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(15-03-2017, 11:26)netuse Skrev: Så fik jeg testet mit nye abonnement hos Dansk Autohjælp i dag, jeg var på vej fra Næstved til Farum, jeg nåede så kun 14 km, så ville scooteren ikke mere, jo motoren kørte fint, men remmen gjorde ikke  Rullende øjne Jeg har kun ros til Dansk Autohjælp, i sidste uge installerede en app fra dem, og den var bare super nem at bruge, når man installere den skal man taste reg. nr. og mobil nr. så har den de data som der skal bruges, og appen ved hvor du er, så ikke så meget at forklare, efter jeg havde afsluttet nødkaldet blev jeg ringet op af en sød dame som lige skulle tjekke op på om jeg nu stod hvor jeg gjorde, chaufføren ringede 5 min. før han var fremme hos mig, så alt i alt, super service.
Jeg ventede kun 30 min. ialt, så var hjælpen fremme, så de ca. 570,- det koster om året, er givet godt ud  Blink med øjet

Hvad så med os, der ikke har en App? Skal vi vente i flere timer Blink med øjet. Men det lover godt, mht service fra firmaet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(15-03-2017, 18:03)Jps Skrev: Hvad så med os, der ikke har en App? Skal vi vente i flere timer Blink med øjet. Men det lover godt, mht service fra firmaet.

Ny mobil Jps, ny mobil  Grin jeg tror nu at servicen er den samme ved at ringe til dem, men app'en er bare smart, den finder ud af hvor du er, for mit vedkommen sagde den Suså Landevej 103, men det var så 106 jeg holdte ved, men det fortalte jeg, da den søde dame ringede til mig  Griner
Kymco Super 8 2014. (29.000 km.)
VGA Mover 2016 (1.100 km)
Svar
#4
(15-03-2017, 21:11)netuse Skrev: Ny mobil Jps, ny mobil  Grin jeg tror nu at servicen er den samme ved at ringe til dem, men app'en er bare smart, den finder ud af hvor du er, for mit vedkommen sagde den Suså Landevej 103, men det var så 106 jeg holdte ved, men det fortalte jeg, da den søde dame ringede til mig  Griner

Jeg har  jo en smartphone. Men grundet det abonnement jeg har, kan jeg ikke bruge apps. Internettet er slået fra, og vil ikke blive brugt. Jeg bruger en art taletidskort fra Yousee, grundet jeg kun ringer/sms' meget sjældent. Sidste måneds forbrug, var på 19 kr Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(15-03-2017, 21:15)Jps Skrev: Jeg har jo en smartphone. Men grundet det abonnement jeg har, kan jeg ikke bruge apps. Internettet er slået fra, og vil ikke blive brugt. Jeg bruger en art taletidskort fra Yousee, grundet jeg kun ringer/sms' meget sjældent. Sidste måneds forbrug, var på 19 kr Grin

Ja okay, det er en billig regning  Grin men der er jo heller ingen grund til at ha' en forkromet løsning, hvis man ikke har brug for det Griner
Kymco Super 8 2014. (29.000 km.)
VGA Mover 2016 (1.100 km)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: