Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
Hej. Jeg har en Hot 50 med denne opsætning.
* (NY) Krumtap: Top Racing .
* Cylinder: Std.
* Karburator: Std .
* (NY) Udstødning: GG.
* Pillet skive.
*Pillet tragt.
* (NY) Vario: Polini Speedcontrol 6 X 5,6G. (Ny Variator blæser også)
* (NY) Cdi: Naraku ubegrænset cdi.
Min ven har en opsætning på (Hot 50 også)
* Pillet skive.
* Pillet tragt.
* NY std Cylinder.
* Std vario.
* Std Cdi.
* Std Udstødning.
Min Hot 50 køre altid fra ham ned ad bakkerne, men på ligevej slå han mig? - Og op ad bakken render han helt væk. Har prøvet at skifte alt? - Tak for hjælp på forhånd!
Svar: 1.821
Tråde: 64
Tilmeldt: Jul 2008
Førsøk med standard vekt på rullene.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
Måske et dumt spørgsmål, men egentligt lidt oplagt: Har du husket at dyse op?
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
(23-02-2017, 23:41)K. Hansen Skrev: Måske et dumt spørgsmål, men egentligt lidt oplagt: Har du husket at dyse op?
Har dysset op til 75, virker perfekt, tændrøret er Cocio farvet "Let brun".
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Er det en fuldvanget krumtap du har lagt i eller er den som standard ?
Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
(24-02-2017, 18:01)Energy Skrev: Er det en fuldvanget krumtap du har lagt i eller er den som standard ?
Den er som standard
https://speedline.dk/scooter/pgo-hot50-1...tr-6034026
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
24-02-2017, 20:11
(Dette opslag var sidst ændret: 24-02-2017, 20:12 af Energy.)
(24-02-2017, 20:00)Jonasb32111 Skrev: Den er som standard https://speedline.dk/scooter/pgo-hot50-1...tr-6034026
Den er ikke som standard, denne her er standard :
https://speedline.dk/scooter/motor-dele/...Aknc8P8HAQ
Den du har i er fuldvanget og derfor vejer den betydeligt mere, det er et problem så længe du kører med std. cyl. Der er ikke nok kraft i den til at drive krumtapppen ordentligt.
Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
(24-02-2017, 20:11)Energy Skrev: Den er ikke som standard, denne her er standard : https://speedline.dk/scooter/motor-dele/...Aknc8P8HAQ
Den du har i er fuldvanget og derfor vejer den betydeligt mere, det er et problem så længe du kører med std. cyl. Der er ikke nok kraft i den til at drive krumtapppen ordentligt.
Så du siger at hvis jeg putter, Eksempelvis 70cc ø10 Dr racing i, så vil den yde en del mere?
Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
(25-02-2017, 15:05)Jonasb32111 Skrev: Så du siger at hvis jeg putter, Eksempelvis 70cc ø10 Dr racing i, så vil den yde en del mere?
Ja.
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
(25-02-2017, 15:25)Shakon Skrev: Ja.
Er der ikke en anden måde jeg kan få den til at kører hurtigere på uden at skifte til 70cc/Knæk?

(Hvad med kobling?)
Svar: 2.280
Tråde: 58
Tilmeldt: Dec 2009
Du har hentet de "nemme" kmt..
Der skal større cylinder/ karburatoren / udstødning til.
Aternativt kan du skifte topstykket til et høj kompression. Det originale er knap så godt..
Vh Jacob.
Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar: 43
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2017
(26-02-2017, 00:57)Jacob k Skrev: Du har hentet de "nemme" kmt..
Der skal større cylinder/ karburatoren / udstødning til.
Aternativt kan du skifte topstykket til et høj kompression. Det originale er knap så godt..
Kan du anbefale et topstykke? Link eventuelt?