Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvorfor det?
#1
Hej. Jeg har en Hot 50 med denne opsætning.
* (NY) Krumtap: Top Racing .
* Cylinder: Std. 
* Karburator: Std . 
* (NY) Udstødning: GG. 
* Pillet skive. 
*Pillet tragt. 
* (NY) Vario: Polini Speedcontrol 6 X 5,6G. (Ny Variator blæser også) 
* (NY) Cdi: Naraku ubegrænset cdi.
Min ven har en opsætning på (Hot 50 også)
* Pillet skive.
* Pillet tragt.
* NY std Cylinder.
* Std vario.
* Std Cdi.
* Std Udstødning.


Min Hot 50 køre altid fra ham ned ad bakkerne, men på ligevej slå han mig? - Og op ad bakken render han helt væk. Har prøvet at skifte alt? - Tak for hjælp på forhånd!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Førsøk med standard vekt på rullene.
Svar
#3
Måske et dumt spørgsmål, men egentligt lidt oplagt: Har du husket at dyse op?
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(23-02-2017, 23:41)K. Hansen Skrev: Måske et dumt spørgsmål, men egentligt lidt oplagt: Har du husket at dyse op?

Har dysset op til 75, virker perfekt, tændrøret er Cocio farvet "Let brun".
Svar
#5
Er det en fuldvanget krumtap du har lagt i eller er den som standard ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(24-02-2017, 18:01)Energy Skrev: Er det en fuldvanget krumtap du har lagt i eller er den som standard ?

Den er som standard https://speedline.dk/scooter/pgo-hot50-1...tr-6034026
Svar
#7
(24-02-2017, 20:00)Jonasb32111 Skrev: Den er som standard https://speedline.dk/scooter/pgo-hot50-1...tr-6034026

Den er ikke som standard, denne her er standard : https://speedline.dk/scooter/motor-dele/...Aknc8P8HAQ

Den du har i er fuldvanget og derfor vejer den betydeligt mere, det er et problem så længe du kører med std. cyl. Der er ikke nok kraft i den til at drive krumtapppen ordentligt.
Svar
#8
(24-02-2017, 20:11)Energy Skrev: Den er ikke som standard, denne her er standard : https://speedline.dk/scooter/motor-dele/...Aknc8P8HAQ

Den du har i er fuldvanget og derfor vejer den betydeligt mere, det er et problem så længe du kører med std. cyl. Der er ikke nok kraft i den til at drive krumtapppen ordentligt.

Så du siger at hvis jeg putter, Eksempelvis 70cc ø10 Dr racing i, så vil den yde en del mere?
Svar
#9
(25-02-2017, 15:05)Jonasb32111 Skrev: Så du siger at hvis jeg putter, Eksempelvis 70cc ø10 Dr racing i, så vil den yde en del mere?

Ja.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(25-02-2017, 15:25)Shakon Skrev: Ja.

Er der ikke en anden måde jeg kan få den til at kører hurtigere på uden at skifte til 70cc/Knæk?Smil (Hvad med kobling?)
Svar
#11
Du har hentet de "nemme" kmt.. 
Der skal større cylinder/ karburatoren / udstødning til. 

Aternativt kan du skifte topstykket til et høj kompression. Det originale er knap så godt..
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#12
(26-02-2017, 00:57)Jacob k Skrev: Du har hentet de "nemme" kmt.. 
Der skal større cylinder/ karburatoren / udstødning til. 

Aternativt kan du skifte topstykket til et høj kompression. Det originale er knap så godt..

Kan du anbefale et topstykke? Link eventuelt?Smil
Svar


Forum spring: