Søg Garagen Hej Gæst! Register

Snart ny kina mc modeller ved thansen
#1
Ja såm overskriften siger kommer der snart kina mc ved thansen vilken modeller må i vente med at fåat vide til de kommer men de er lige på trappen så vit jeg ved Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Scooter-mc, eller gear-mc ?
Svar
#3
Energy Skrev:Scooter-mc, eller gear-mc ?

Chopper 150
150 ccm 4-takt, 5 manuelle gear,


og

125 ccm scooter, 4 taktsmotor, skivebremser for og bag

så bække modeller skulle komme så vidt jeg har hørt men jeg ved jo heller ikke alt Griner Griner Spørgsmålstegn
Svar
#4
Det er garanteret denne her, i MC udgave Grin:
GTR.
Svar
#5
Jps Skrev:Det er garanteret denne her, i MC udgave Grin:
GTR.

nej maget fedder hehe
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvad så med jeres stakkels mekanikere, skal de så på mc-kursus ?... Griner
Svar
#7
Energy Skrev:Hvad så med jeres stakkels mekanikere, skal de så på mc-kursus ?... Griner


Har de været næsten alle sammen og vi ar også taget nye ind fra den dato de kommer ind i butikken Smil
Svar
#8
Camailla Skrev:har de været næsten alle sammen og vi ar også taget nye ind fra den dato de kommer ind i butikken Smil

Ok, det lyder fornuftigt. :wink:
Svar
#9
Energy Skrev:Ok, det lyder fornuftigt. :wink:

Håber da ikke der bliver noget med dem man ved jo ikke jeg har selv teste de 2 modeller på bane hvor man kan gi den bund gas jo uden at få bøde og teste den godt uden at man skal tænke på andre, kan kun sige de køre godt ikke så hurtig igen men sådan er det jo
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Camailla Skrev:håber da ikke der bliver noget med dem man ved jo ikke jeg har selv teste de 2 modeller på bane hvor man kan gi den bund gas jo uden at få bøde og teste den godt uden at man skal tænke på andra kan kun sige de køre godt ikke så hurtig igen men sådan er det jo

Nu er du vel også vant til Suzuki'en med 100+ HK ?

125-150cc Kinamodeller kan jeg også remme med Nrg'en, hold kæft de ser sure ud bag visiret når det sker... Griner
Svar
#11
Energy Skrev:Nu er du vel også vant til Suzuki'en med 100+ HK ?

125-150cc Kinamodeller kan jeg også remme med Nrg'en, hold kæft de ser sure ud bag visiret når det sker... Griner

la lidt over de 100 hk har den da og kan nemt komme op på 225kmt fyyy hvor ved jeg det fra :P :roll:
Svar
#12
Tja hvis det er den på billedet er det jo en Jinlun motor eller Gelly motor faktisk Smil

Det kræver ikke meget værktøj end en skruetrækker og en bøjet skraldenøgle at rep.

Har selv skiftet top/bund/ventildæksel pakninger på sådan en , det er hammer nemt Smil
Svar


Forum spring: