Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad er lettest at tune?
#97
De 70-75kmt må være på speedometret, de kan være virkelig optimistiske.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#98
Synes du at TP Trophy 70cc er den bedste 70cc cylinder? Har bare hørt meget om en eller anden Missouri cc70 eller lignende :P Kan man ikke få en 90cc? Haha.
Svar
#99
(06-02-2017, 10:35)Sømmetibund Skrev: Synes du at TP Trophy 70cc er den bedste 70cc cylinder? Har bare hørt meget om en eller anden Missouri cc70 eller lignende :P Kan man ikke få en 90cc? Haha.

Da jeg startede på Dr. Big i 2001, var det Athena 47,6 der kom på. En ikke særlig holdbar tuncylinder. Den ene holdt ca 8.000 km og den anden en del mindre. Jeg blev så anbefalet TP Trophy i både 50cc og 70cc (findes ikke i 90cc mig bekendt) Og Trophy kørte jeg så med fra 2002 til 2012.  

Jeg vil vove at påstå, at TP Trophy er den mest holdbare cylinder, der findes på markedet. Men det er der nok andre, der vil modsige mig i Smil  Og du tænker nok på Malossi cylinderen.
Ivecar plus 2023.
Svar
Jaa, okay, tror jeg køber den der TP Trophy 70cc og en GG udstødning  Grin Er sådan en TP Trophy 70cc let (let = idiotsikker) at montere? Sidste gang jeg rørte ved noget, ville den ikke starte :P Kan den forhindre hotten i at starte?  Grin

Og hvor hurtigt ville du sige at den ville komme til at kører? Smil 
Svar
(06-02-2017, 11:22)Sømmetibund Skrev: Jaa, okay, tror jeg køber den der TP Trophy 70cc og en GG udstødning  Grin Er sådan en TP Trophy 70cc let (let = idiotsikker) at montere? Sidste gang jeg rørte ved noget, ville den ikke starte :P Kan den forhindre hotten i at starte?  Grin

Og hvor hurtigt ville du sige at den ville komme til at kører? Smil 

Jeg har del indlæg omkring cylinderskift (andre brugere også) så find nogle af dem og du vil blive guidet i at skifte cylinder uden problemer Blink med øjet

Med TP Trophy, GG udstødning, tragten fjernet i membranen og en Malossi vario (med 7,0-7,5 grams ruller i), ja så er de 75 km/t plus det løse, inden for rækkevidde.

Og den kan da ikke forhindre Hotten i at starte. Det er kun vedkommende der monteret den der kan det, hvis ikke man har prøvet det før Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Hvad med standard Vario med standart ruller og pillet skive?
Svar
(06-02-2017, 12:23)Sømmetibund Skrev: Hvad med standard Vario med standart ruller og pillet skive?

Uden GG? Ja så ikke meget mere end 50-55 km/t, vil jeg skyde på.
Ivecar plus 2023.
Svar
Jeg mener altså hvis jeg køber den der 70cc og GG Grin  Men uden den der Malossi vario
Svar
(06-02-2017, 12:48)Sømmetibund Skrev: Jeg mener altså hvis jeg køber den der 70cc og GG Grin  Men uden den der Malossi vario

Så omkring de 60, vil jeg tro. Men Malossi'en skal på, efter min ringe mening. Den giver et godt træk op i fart, plus lidt ekstra fart på toppen.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det er mere, jo mindre jeg fumler med den, jo mere følger jeg mig tryk Smil
Svar
(06-02-2017, 13:00)Sømmetibund Skrev: Det er mere, jo mindre jeg fumler med den, jo mere følger jeg mig tryk Smil

Jeg har været knallertamatørmekaniker i 45 år, og fumler da stadig af og til når jeg roder med min. Grøn grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Det er nu mere at jeg uheldig omkring ALT. De 2 sidste computer jeg byggede kunne ikke starte, som resulterede i nogle døde dele, og så det med at knallerten ikke gad at starte sidste gang jeg fumlede med den :P
Svar


Forum spring: