25-10-2016, 05:26
Er der nogen som kan fortælle mig. Hvor holdbar sådan en krumtap på en 4 takter er.? Det er en Baotian Eagle som køre med motor kode BT49QT.
Krumtap ?
|
||
25-10-2016, 05:26
Er der nogen som kan fortælle mig. Hvor holdbar sådan en krumtap på en 4 takter er.? Det er en Baotian Eagle som køre med motor kode BT49QT.
25-10-2016, 11:03
Kender ikke den specifikke model. Men så længe man ikke tuner motoren, tror jeg ikke man skal være bekymret for krumtappens holdbarhed på en 4-takter. Nok mere kritisk, hvis det var en 2-takter - da der jo kun er en tynd oliefilm til at sørge for smøringen.
Geely Grand Puma 150 '05 - 107.000 km
Haojin HJ125 '07 - 71.000 km (tidligere MC)
Ja men tænker nemlig at når jeg nok skal ny cylinder så nok købe noget større end standard.
26-10-2016, 11:15
De orginale holder i hvert fald ikke, og de billige skal du holde dig fra hvis du køber ny.
Det kan jeg vidst roligt sige, har nok brændt 10 tappe af på min
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
27-10-2016, 14:36
(26-10-2016, 11:15)MSJ1982 Skrev: De orginale holder i hvert fald ikke, og de billige skal du holde dig fra hvis du køber ny. Oki jeg har selv kigger på noget som Top Racing det plejer og være godt til 2t men hvordan det er på 4t ved jeg jo ikke.?
28-10-2016, 12:37
Kender ikke mærket, men har selv købt naraku denne gang
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
29-10-2016, 12:57
| ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|