Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kawasaki er-5 droslet
#1
Har købt en sådan idag, men den er droslet, men det vil jeg sku ik ha, nogle der har en ide om hvordan jeg for den tilbage til normal igen, tænker billeder video mm..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Oftest er droslingerne enten en plade med nogle huller der sidder i karburatoren og begrænser luftstrømmen eller et beslag der gør at gasspjældet ikke kan åbnes helt. Hvis det er en af disse to, så er det så simpelt som at fjerne begrænsningen og køre hen i en synshal og få det noteret at den er fjernet Smil
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#3
Gjorde det på den lette måde, solgte den og købte en Burgman 650.
Svar
#4
(14-09-2016, 21:02)Mr limited Skrev: Gjorde det på den lette måde, solgte den og købte en Burgman 650.

Billeder? Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
billeder


Vedhæftede filer Billed(er)
               
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det er en kæmpeskude!! Grøn grin

Tillykke med den.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#7
Tillykke med den lækre maskine. Sådan en står også højt på min ønskeseddel.

Mvh Bigfoot
Svar
#8
Den køre sku mega godt, intet at beklage sig over, har altid være min drømme maskine,
og er nu godt nede i pris, så nu var det.

Men skal ha nyt visir. Det er meget ridset.

Køre over 20 km/L, så det er ok.
Svar
#9
(17-09-2016, 17:32)Mr limited Skrev: Den køre sku mega godt, intet at beklage sig over, har altid være min drømme maskine,
og er nu godt nede i pris, så nu var det.

Men skal ha nyt visir. Det er meget ridset.

Køre over 20 km/L, så det er ok.

Den er fed Smil Tillykke med den Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Min favorit er Kymco Exiting 500cc, når der snakkes MCscootere. Men Burgmann er så nr 2 Grin. Men kommer aldrig til at eje en, da man ikke må køre uden kørekort Ked af det Smil. Og gider ikke komme ind på, hvorfor jeg ikke har det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(17-09-2016, 20:20)Jps Skrev: Min favorit er Kymco Exiting 500cc, når der snakkes MCscootere. Men Burgmann er så nr 2 Grin. Men kommer aldrig til at eje en, da man ikke må køre uden kørekort Ked af det Smil. Og gider ikke komme ind på, hvorfor jeg ikke har det.

Kan bedre lide Suzukiens front Blink med øjet Drømmer stadig om at tage kortet, måske en dag Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: