Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas Free 50/4
#1
Pillede Begrænsningen i Luftrøret dysede den op på en 93'er omrullede den til 5,5 grams ruller pillede skiven i vario, cuttede begrænsning i kabu under det sorte låg, rykkede den stor ring i koblingen og klippede ledningen i CDI'en til omdrejingsbegrænsning og vupti kan den lige knap liste sig op på 70-75 km/t og den trækker virkelig godt i optrækket, så det kan betale sig at pille alle forner for begrænsninger, havde ellers regnet med et 70 ccm tun med kobling, cdi og udstødning fra Protuna men den ide kom jeg dog fra da jeg havde pillet det hele på den.


Så ja, en 4 takter kan hurtigt rende over 60.
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvor sidder den ring i koblingen henne? Kan du tage et foto og lægge her på siden?
Svar
#3
Er det, det røde kabel man skal klippe over i cdi'en ? ..
Svar
#4
hellbinde Skrev:Er det, det røde kabel man skal klippe over i cdi'en ? ..

Min var Lilla, ved ikke om der er forskel fra Texas til Pexma eller Giantco...
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar
#5
Euro Sport Skrev:Hvor sidder den ring i koblingen henne? Kan du tage et foto og lægge her på siden?

Sorry har ikke lige nogen billeder her og nu, tager billede næste gang jeg skiller en kobling ad... Har en kobling jeg skal kigge på her om et par dage, så vi må nøjes med tekst...


Koblingen skal selvfølgelig af, derefter skiller du koblingen ad, på fjederen skulle der gerne sidde en stor form for skive der er bred i toppen og går ca3-4 cm ned i fjederen, samme type "skive" sidder på selve koblingen til at styre fjederen med... Derefter er det bar at samle oblingen igen og sætte den på og vupti burde den gi mellem 5-10 km/t...

Billeder og vejledning er på vej...
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har også en texas free. Sidder det stik der ved cdi boksen? Du kan ikke tage et billede???
Svar
#7
Jeg har også en Texas Free 50/4 den køre kun 45. Jeg har kun pillet ringe, ved ikke hvor alle de andre begrænsninger sidder, så jeg synes godt du kunne dele dine erfaringer med os andre. Please næste gang du er ude at skrue så tag nogle blilleder !! Grin
Svar
#8
LasseGH Skrev:Jeg har også en Texas Free 50/4 den køre kun 45. Jeg har kun pillet ringe, ved ikke hvor alle de andre begrænsninger sidder, så jeg synes godt du kunne dele dine erfaringer med os andre. Please næste gang du er ude at skrue så tag nogle blilleder !! Grin


Skal ske mester Grin, er lidt en freak med at pille begrænsninger, når folk spør om jeg ikk gider og pille skiven i vario piller jeg hele ALLE begrænsninger omdyser og omruller den..Og folk klager ikke, folk kommer og spørger om jeg gider, jeg siger altid, 2 pakker smøger så det en deal.
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar
#9
Hvor er du fra?

Det der med cdi'en . Skal jeg bare klippe det lilla kabel over? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
GREAT !! Men Texas mangler godt nok noget fart Grin
Svar
#11
hellbinde Skrev:Hvor er du fra?

Det der med cdi'en . Skal jeg bare klippe det lilla kabel over? Smil


Er fra Kolding. Mja, hvis du er god til det med ledningsnet så vil jeg da sige su skal prøve ellers så burde du undlade. Men det er op til dig selv.

Er lidt sløv hvad det angår med billeder.
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar
#12
LasseGH Skrev:GREAT !! Men Texas mangler godt nok noget fart Grin

Det ved jeg da ikk, min kan da liste sig op på knap 70.
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar


Forum spring: