Søg Garagen Hej Gæst! Register

Speedlines Service over for kunderne
#1
Jeg er sg* nødt til at rose Speedline (Simon) for deres service overfor deres kunder (eller i det mindste undertegnede). Jeg har handlet med Speedline i mange år efterhånden, og det er meget få gange der har været problemer med forsendelsen/varene. Som f.eks da jeg modtog nogle varer igår. Imellem var et boltsæt, som der skulle passe på min Kymco ifølge teksten under varen. Det gjorde det så bare ikke, da jeg prøvede en(de passer så bl.a til Dr. Big) . Det skrev jeg så til Speedline at det ikke gjorde, og teksten bliver forhåbentligt nu rettet Smil

Her kommer den gode service så ind i billedet, nemlig det at jeg ikke gad sende det retur, da det koster en mindre formue (sættet kostede 60 kr). Så siger Simon at han har refunderet pengene og, at jeg bare kan beholde sættet. Det kunne jo være jeg fik en Dr. Big en dag Grin (men det gør jeg ikke).

Boltsættet.

Et billede til sammenligning(kraven er mindre på den sorte bolt):
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg var dernede for godt 2 uger siden og fik et nyt fordæk+bremseklodser. Må sige, at både pris og behandling var til UG. Den forholdsvis unge mekaniker virkede meget kompetent og fortalte videre hvad han iagttog ved adskillelsen og monteringen. Nok ikke sidste gang jeg kommer der.
Tror de er en anelse billigere end min nuværende mekaniker. Måske specielt med dele. Sidst jeg fik nyt dæk på hos min forhandler, klagede jeg over at det ikke var helt rundt. Og han svarede, at han ikke kunne gøre det bedre. Så derfor kørte jeg til speedline denne gang.

Venligst Erik.
Svar
#3
(03-08-2016, 20:52)Scooterballe Skrev: Jeg var dernede for godt 2 uger siden og fik et nyt fordæk+bremseklodser. Må sige, at både pris og behandling var til UG. Den forholdsvis unge mekaniker virkede meget kompetent og fortalte videre hvad han iagttog ved adskillelsen og monteringen. Nok ikke sidste gang jeg kommer der.
Tror de er en anelse billigere end min nuværende mekaniker. Måske specielt med dele. Sidst jeg fik nyt dæk på hos min forhandler, klagede jeg over at det ikke var helt rundt. Og han svarede, at han ikke kunne gøre det bedre. Så derfor kørte jeg til speedline denne gang.

Venligst Erik.

Det med dækkene, har noget med at gøre, hvordan de opbevares på lager (stående eller liggende).
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(03-08-2016, 21:03)Jps Skrev: Det med dækkene, har noget med at gøre, hvordan de opbevares på lager (stående eller liggende).

Hos min forhandler står de op, og det kan da ikke være sagen?

Venligst Erik.
Svar
#5
(03-08-2016, 21:20)Scooterballe Skrev: Hos min forhandler står de op, og det kan da ikke være sagen?

Intet problem, hvis blot de husker at rotere dem ind i mellem.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-08-2016, 21:36)Teddy Skrev: Intet problem, hvis blot de husker at rotere dem ind i mellem.

Og det er lige præcis det, de ikke gør. De dæk jeg har på kymco'en hopper en smule, og det skyldes jo forkert opbevaring.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: