Søg Garagen Hej Gæst! Register

Udskiftning af forgaffel på Gilera Runner Sp 2004
#1
Jeg skal til at skifte forgaffel og styrfitting ud, og regner med at gøre det her i weekenden Smil.
Jeg satser på at tage nogle billeder under vejs i oprationen før under og efter billeder Blink med øjet, alle delene som der skal bruges er købt hjem fra Easyparts.nl.
Også noget værktøj som der skal bruges.
   
   
   
   
   
   
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Føj forhelvede det var en dyr omgang.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Hvad årsagen til det skal skiftes?
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
(16-03-2016, 16:03)Shakon Skrev: Hvad årsagen til det skal skiftes?

Den type forgaffel på hiper maskinerne, er desværre meget ringe, og har det med at dø.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#5
(16-03-2016, 17:09)Jacob k Skrev: Den type forgaffel på hiper maskinerne, er desværre meget ringe, og har det med at dø.

Så kan de vel laves Grøn grin
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nej for rust har ødelagt for cromningen på gaffelbene Ked af det så den sætter sig fast, må se om jeg har overskud til at skifte den i weekenden Ked af det, jeg er møg stresset lige pt.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
(17-03-2016, 00:53)Johannes Johansen Skrev: Nej for rust har ødelagt for cromningen på gaffelbene Ked af det så den sætter sig fast, må se om jeg har overskud til at skifte den i weekenden Ked af det, jeg er møg stresset lige pt.

Kan man ikke nøjes med at skifte gaffelbenene? Smil

Man kan jo undre sig over, hvorfor Gilera ikke har sat et par "skidtmuffer" udover chromen på de gaffelben Fortvivlet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
Man kan ikke få alle reservedelene til gaffellen løst mere i følge easyparts, ja det er lidt ringe at de ikke er mere beskyttet, der er heller ingen beskyttelse på den nye.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#9
Udskiftning af forgaffel og styrfitting på min Gilera Runner Sp30 fra 2004, det tog en hel eftermiddag ude i Store Merløse hos Flemming Bork s (Netuse) Søn det var ikke bare lige at skifte skal jeg hilse at sige at den nederste leje skål måtte skæres og flækkes med hammer og mejsel OverrasketMålløs.
Det var aldrig gået med at lave det her hjemme i garagen på min hjem ardresse i Søborg OverrasketMålløs.
Kors i hytten jeg er godt brugt OverrasketMålløs.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det ser rigtigt godt ud, hvordan er kvaliteten så af den nye forgaffel ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
Så fik man da endelig set, hvordan du har sat den store forlygte Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Ja den lyser godt Smil det er i sær godt ude på lande veje hvor der intet gadebelysning er.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: