Søg Garagen Hej Gæst! Register

Piaggio zip 4t start problemer.
#1
Jeg har en piaggio zip 4t som mens jeg kørte på den pludselig fik problemer med at tage gas den døde simpelthen hvis jeg gav den gas for hurtigt men kunne godt stå i tomgang. Jeg fandt så ud af at hvis jeg gav den gas meget meget langsomt så kunne den godt tage gassen men da motoren så blev kold kunne jeg slet ikke starte den Ked af det Nogle som har bud på hvad det kunne være?

Jeg tænker:

Utæt membran til gasspjæld.
Stoppet hovede dyse.
Utæt membran acceleration pumpe.
Eller ventil justering?


Andre der har forslag til hvad man skulle kigge efter?


Mvh René
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(22-02-2016, 19:22)mrperfektone Skrev: Jeg har en piaggio zip 4t som mens jeg kørte på den pludselig fik problemer med at tage gas den døde simpelthen hvis jeg gav den gas for hurtigt men kunne godt stå i tomgang. Jeg fandt så ud af at hvis jeg gav den gas meget meget langsomt så kunne den godt tage gassen men da motoren så blev kold kunne jeg slet ikke starte den Ked af det Nogle som har bud på hvad det kunne være?

Jeg tænker:

Utæt membran til gasspjæld.
Stoppet hovede dyse.
Utæt membran acceleration pumpe.
Eller ventil justering?


Andre der har forslag til hvad man skulle kigge efter?


Mvh René


Ventiljustering er mit bud. Lyder præcis som symptomerne på det.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Hvor mange km har den kørt?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
(23-02-2016, 18:25)MSJ1982 Skrev: Hvor mange km har den kørt?

Den har kørt 19000 Ked af det.
Svar
#5
Har lige tjekket gasspjæld membran og den ser tæt ud den er så bare ikke til at få til at passe i karburatoren bagefter!!!?! - men har hørt varme skulle hjælpe? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: