Søg Garagen Hej Gæst! Register

Reparation af knallert startede brand
#1
Ja man skal passe lidt på Målløs
http://folketidende.dk/112/Reparation-af...kel/336416
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det var da uheldigt Ked af det. Men hvis vedkommende enten har røget en cigaret eller haft en varmeblæser sat til, ja så kan der hurtigt ske noget, som i dette tilfælde. Jeg har selv brugt varmeblæser i garagen, når jeg skulle rode med Big1 om vinterenFlov.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Bruger også selv varmeblæser men hvis jeg skal rodd med benzin eller skifte dysse, andet i den stil så slukker jeg for den.
Nothing so needs reforming as other people’s habits. Fanatics will never learn that though it be written in letters of gold across the sky. It is the prohibition that makes anything precious--Mark twain
Svar
#4
Jeg tænkte straks på Jps, indtil jeg læste hvor det var henne Fortvivlet

Jeg bruger slet ikke noget varme i mit skur, da jeg har el varme i forvejen. i den gamle lejlighed kunne jeg godt finde på at sætte varme på, men der lavede jeg også en del mere scooter end nu.

Men det er dælme osse koldt for tiden Rullende øjne
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
(05-01-2016, 11:01)MSJ1982 Skrev: Jeg tænkte straks på Jps, indtil jeg læste hvor det var henne Fortvivlet

Jeg bruger slet ikke noget varme i mit skur, da jeg har el varme i forvejen. i den gamle lejlighed kunne jeg godt finde på at sætte varme på, men der lavede jeg også en del mere scooter end nu.

Men det er dælme osse koldt for tiden Rullende øjne

Som regel bruger jeg ikke varme i udestuen. Men den dag du var forbi, havde jeg brugt en oliekamin så der var 12 grader istedet for 8 Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-01-2016, 11:01)MSJ1982 Skrev: Jeg tænkte straks på Jps, indtil jeg læste hvor det var henne Fortvivlet

Jeg bruger slet ikke noget varme i mit skur, da jeg har el varme i forvejen. i den gamle lejlighed kunne jeg godt finde på at sætte varme på, men der lavede jeg også en del mere scooter end nu.

Men det er dælme osse koldt for tiden Rullende øjne

Nu er JPS så heller ikke 68 år gammel, gør ham nu ikke ældre end han er Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(05-01-2016, 17:04)K. Hansen Skrev: Nu er JPS så heller ikke 68 år gammel, gør ham nu ikke ældre end han er Blink med øjet

[attachment=9194] Grøn grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(05-01-2016, 18:41)Jps Skrev: Grøn grin

Grøn grinGrøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Grøn grin
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: