Søg Garagen Hej Gæst! Register

Suzuki samurai Dm50 Gashåndtag
#1
Min Suzuki dm 50, har her i vintern valgt at sætte sit gashåndtag fast.. og ved ikke om det er noget med vintern at gøre, for den har gjort det før, bare om sommeren, hvor den røg fri igen. Men nu når jeg drejer i håndtaget, er håndtaget helt stramt. indtil den er på fuld gas, for så er den bare løs indtil der er gået 30 minutter, hvor den så bliver stram igen?? Hvad kan det være der er galt?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(04-01-2016, 17:59)Mboy-dk Skrev: Min Suzuki dm 50, har her i vintern valgt at sætte sit gashåndtag fast.. og ved ikke om det er noget med vintern at gøre, for den har gjort det før, bare om sommeren, hvor den røg fri igen. Men nu når jeg drejer i håndtaget, er håndtaget helt stramt. indtil den er på fuld gas, for så er den bare løs indtil der er gået 30 minutter, hvor den så bliver stram igen?? Hvad kan det være der er galt?

Min erfaring med samuraierne er, at kablerne tit sætter sig fast, både gaskabel og koblingskabel. Måske det trænger til en gang smørelse Smil Jeg brugte at hælde WD-40 ned i kablet, men der er nok bedre måder, ved bare ikke lige hvilke Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Okay Tak Grin skal prøve og se om det virker så
Svar


Forum spring: