Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Jan 2016
Hej jeg har købt en ny pgo hot 50 og kunne godt tænke mig at den kører bare lidt hurtigere end de 39 kmt som den kører nu ifølge speedometeret..
Kan jeg nøjes med at fjerne skiven og hvis ja hvor hurtigt kommer den ca til at kører? Jeg vil kun ha den til at køre lidt hurtigere og vil ikke tune den eller noget.
På forhånd tak
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
02-01-2016, 00:40
(Dette opslag var sidst ændret: 04-01-2016, 22:59 af K. Hansen.)
(01-01-2016, 23:46)jonas jensen Skrev: Hej jeg har købt en ny pgo hot 50 og kunne godt tænke mig at den kører bare lidt hurtigere end de 39 kmt som den kører nu ifølge speedometeret..
Kan jeg nøjes med at fjerne skiven og hvis ja hvor hurtigt kommer den ca til at kører? Jeg vil kun ha den til at køre lidt hurtigere og vil ikke tune den eller noget.
På forhånd tak
Du kan sagtens bare fjerne skiven
De 39 på speedo er nok nærmere 30-32 km/t reelt. Jeg har fjernet skiven og tragten i studsen på min Big, det giver omkring 50-55 km/t. Kun med skiven vil jeg tro omkring de 40-45 km/t.
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Jan 2016
(02-01-2016, 00:40)K. Hansen Skrev: Du kan sagtens bare fjerne skiven De 39 på speedo er nok nærmere 30-32 km/t reelt. Jeg har fjernet skiven og tragten i membranen på min Big, det giver omkring 50-55 km/t. Kun med skiven vil jeg tro omkring de 40-45 km/t.
Tusind tak for svaret og godt nytår ?
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(02-01-2016, 00:49)jonas jensen Skrev: Tusind tak for svaret og godt nytår ?
Det var da så lidt, og i lige måde
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 37
Tråde: 3
Tilmeldt: Dec 2015
04-01-2016, 18:41
(Dette opslag var sidst ændret: 04-01-2016, 18:41 af Horatio.)
På min gamle hot fra 2004 som jeg i sin tid købte som fabriks ny var der vist også en begrænsning i form af en tragt/rør i luftfilterkassen, den ene ende kunne jeg få fingeren ind i, den anden ende kunne jeg ikke. Så jeg savede den over og købte en brugt halv grim std udstødning da jeg ikke ville ødeligge min originale udstødning i tilfælde af at jeg blev stoppet. Den udstødning jeg købte fjernede jeg så blindrøret på (det rør der ender ud i en "blindgyde") som sidder på forrøret af din udstødning. Jeg har set mange metoder ved at klemme det lidt men det mest optimale er nok at fjerne det helt og svejse en plade for, evt give det lidt varmefast maling, nogle svejser forrøret på igen så det ligner en lovlig udstødning. Husk at når du ændre på udstødning eller indsugning (kaburator) skal du også til at dysse maskinen om. Og så tror jeg heller ikke du får meget mere ud af din hot medmindre du begynder at købe dele.
Jeg vil lige understrege at jeg er ny her og at min erfaringer er begrænset, inden du går ud og saver noget af eller gør noget så forhør dig lige fra mere erfarende medlemmer eller vent på at mit svar bliver rettet, jeg var 15-16 år da jeg havde min hot og dyssede den ikke engang om dengang, et under at den holdte.
Nothing so needs reforming as other people’s habits. Fanatics will never learn that though it be written in letters of gold across the sky. It is the prohibition that makes anything precious--Mark twain