Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pronto i hætte
#13
(30-12-2015, 22:03)MSJ1982 Skrev: Efter min tur i dag til Jps på ca 50 km
Ville jeg starte den efter eb times tid og der kunne den kun lige så det er mystisk. Det kunne godt være man skulle tjekke karburator og slanger samtidig Rullende øjne

Det skader da ikke at få tjekket det Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Har aldrig sprøjtet noget i tændrørshætten på min G-buddy i de 4,5 år jeg har haft den.
Og de eneste gange jeg har haft start problemer har været når alarmen har haft suget batteriet så langt ned at starteren ikke ku køre.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#15
Satans det hjalp ikke en disse med det nye tændrør.
Den var nærmest umulig at få i gang nu her, men det har osse været koldt så det nok nyt batteri også det blev kørt helt fladt Ond
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#16
(31-12-2015, 12:32)MSJ1982 Skrev: Satans det hjalp ikke en disse med det nye tændrør.
Den var nærmest umulig at få i gang nu her, men det har osse været koldt så det nok nyt batteri også det blev kørt helt fladt Ond

Så var det da heldigt at den kunne køre igår Blink med øjet Håber da at der kommer liv i scooteren igen.
Ivecar plus 2023.
Svar
#17
Det var da et Voldsomt stort batteri, der sad i den brugte scooter jeg købte på 10 Amp
Godt nok er det jeg matcher med det lille fra Jem&Fix men det tvivler jeg da godt nok på at der er plads til
men det er jo ikke alle der passer overens Neutral
[Image: 5lqgs9.jpg]

Men jeg tvivler også lidt på at det er det skide batteri, for der er masser af lys på osv
Ellers plejer man at kunne se et dyk i lyset osv.

Nå godt Nytår til alle Smil
Har da været ude og køre, så den kan jo starte omend at det tager noget tid at komme igang
Så det er jo ikke mekanisk den er i udu Grøn grin
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(31-12-2015, 16:28)MSJ1982 Skrev: Det var da et Voldsomt stort batteri, der sad i den brugte scooter jeg købte på 10 Amp
Godt nok er det jeg matcher med det lille fra Jem&Fix men det tvivler jeg da godt nok på at der er plads til
men det er jo ikke alle der passer overens Neutral
[Image: 5lqgs9.jpg]

Men jeg tvivler også lidt på at det er det skide batteri, for der er masser af lys på osv
Ellers plejer man at kunne se et dyk i lyset osv.

Nå godt Nytår til alle Smil
Har da været ude og køre, så den kan jo starte omend at det tager noget tid at komme igang
Så det er jo ikke mekanisk den er i udu Grøn grin

Var lidt foran Hr.Frost i år så opladede mit batteri i 7 timer (fuld opladning) i Onsdags.
Så det ikke går dødt igen i år, har skiftet batteri 3 gange på 5 år fordi jeg ikke opladede det tit nok i vintermånederne.
Så fra sidste år har jeg opladet to gange om måneden i vinter perioden og cirka 1 gang om måneden i sommer perioden lidt afhængi af hvor meget jeg har kørt.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#19
Har været ude og måle i kulden, og batteriet dykker til 6 volt
Når jeg turner med elstart, så det er nok færdigt.
Har prøvet det nye og det dykker ikke under 11.5
Men den kommer stadig ikke over 13 volt selv med gasgivning
Så skal hen og prøve en anden halløj jeg ikke kan huske hvad hedder.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#20
(09-01-2016, 14:38)MSJ1982 Skrev: Har været ude og måle i kulden, og batteriet dykker til 6 volt
Når jeg turner med elstart, så det er nok færdigt.
Har prøvet det nye og det dykker ikke under 11.5
Men den kommer stadig ikke over 13 volt selv med gasgivning
Så skal hen og prøve en anden halløj jeg ikke kan huske hvad hedder.

Måske et batteri med flere ampere vil gøre tricket? Mit batteri har det heller ikke godt i kulden, mener kun det er et 4 ampere der er i min PGO fra standard, overjejer at skifte det ud med et på 6, som jeg havde i Peugeot'en.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#21
Jeg har netop skiftet til et 6 amp
Det gamle var dog på 5 (troede det var 4)
Hvor meget plads har du i den pgo for på min projekt scooter sad der et 10 amp Målløs
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
(09-01-2016, 15:06)MSJ1982 Skrev: Jeg har netop skiftet til et 6 amp
Det gamle var dog på 5 (troede det var 4)
Hvor meget plads har du i den pgo for på min projekt scooter sad der et 10 amp Målløs

12 volt 8,6 amp. Målene på batteriet (købt hos Thansen) har jeg ikke mere. Men det kan lige være der, hvis man skærer lidt af låget til boksen Smil

[Image: attachment.php?aid=484]
Ivecar plus 2023.
Svar
#23
(09-01-2016, 15:06)MSJ1982 Skrev: Jeg har netop skiftet til et 6 amp
Det gamle var dog på 5 (troede det var 4)
Hvor meget plads har du i den pgo for på min projekt scooter sad der et 10 amp Målløs

Der er lige plads til et 6 ampere, medmindre man som JpS skriver, skærer lidt af kanterne.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#24
Mener ikke der står mål på deres batterier derinde.
Men det kunne være man skulle se sig om efter noget endnu større end det på 6, måske der plads til sådan et 8.6 amp.

Hvad jeg lige kunne måle mig frem til så må det Maks være 120h 120l og 80b
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: