Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scootervask.
#1
I dag tog jeg mig endelig sammen og fik vasket scooteren for første gang i, ja måneder formoder jeg. Det pyntede så sandelig, men endnu sjovere: den kører altså bedre! I vil nok kalde det indbildning, hvilket det sikkert også er, men det føles virkelig sådan. Så jeg fik så sandelig fuld valuta for den vask. Det gode råd er hermed givet videreGrin

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(07-12-2015, 22:46)Scooterballe Skrev: I dag tog jeg mig endelig sammen og fik vasket scooteren for første gang i, ja måneder formoder jeg. Det pyntede så sandelig, men endnu sjovere: den kører altså bedre! I vil nok kalde det indbildning, hvilket det sikkert også er, men det føles virkelig sådan. Så jeg fik så sandelig fuld valuta for den vask. Det gode råd er hermed givet videreGrin

Venligst Erik.

Tror du ikke snarere det er dig der kører bedre Grøn grin


Må prøves, min trænger godt nok til en vask, det er ulempen med sorte scootere, ALT skidt ses med det samme ><
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Det nok den mindskede vægt pga alt snavsen er væk Grin


I får da lige et stemningsbillede af min første scooter fra den dag jeg fik den, ikke just køn, ej heller særlig ren!
[Image: 166476_197968316885562_4167408_n.jpg?oh=...e=56F1328F]

Ak ja, det jo efterhånden ved at være 6 - 7 år siden. Jeg der godt nok ved at være gammel Rullende øjne
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
(07-12-2015, 23:22)Shakon Skrev: Det nok den mindskede vægt pga alt snavsen er væk Grin


I får da lige et stemningsbillede af min første scooter fra den dag jeg fik den, ikke just køn, ej heller særlig ren!
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hph...e=56F1328F

Ak ja, det jo efterhånden ved at være 6 - 7 år siden. Jeg der godt nok ved at være gammel Rullende øjne

Hvis du er gammel, må jeg jo være Methusalem Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Jeg vasker Suppeurten hveranden dag, for tiden. Der bliver jo desværre kørt roekørsel i denne tid, så vejene er fyldt med jord. Og når det det har regnet, så slasker det op på scooteren.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Man kan altid tage bil vasken Målløs.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: