Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stopper som moderator
#1
Det vil sikkert glæde en del brugere, at jeg stopper som moderator. Og fred være med det. Smil. Men syntes det var på sin plads, at nævne det. BS er jo desværre gået temmelig død, så derfor har det for mig ingen interesse, at være moderator mere, idet jeg nok bare nøjes med at kigge ind en gang imellem, fremover.

Håber der kan findes en afløser, hvis der skulle være behov for det, med aktiviteten på BS in mente Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvad skal der dog bruges en afløser til ? Smil

Jeg er her endnu, også selvom der ikke deltages så meget i forum som i de gamle dage. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(06-12-2015, 21:56)DarkSide Skrev: Hvad skal der dog bruges en afløser til ? Smil

Jeg er her endnu, også selvom der ikke deltages så meget i forum som i de gamle dage. Smil

Skrev jo også, HVIS der skulle være et behov for en Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(06-12-2015, 21:58)Jps Skrev: Skrev jo også, HVIS der skulle være et behov for en Blink med øjet.

Ja ja, Anders And. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(06-12-2015, 22:09)DarkSide Skrev: Ja ja, Anders And. Grin

Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(06-12-2015, 21:13)Jps Skrev: Det vil sikkert glæde en del brugere, at jeg stopper som moderator. Og fred være med det. Smil. Men syntes det var på sin plads, at nævne det. BS er jo desværre gået temmelig død, så derfor har det for mig ingen interesse, at være moderator mere, idet jeg nok bare nøjes med at kigge ind en gang imellem, fremover.

Håber der kan findes en afløser, hvis der skulle være behov for det, med aktiviteten på BS in mente Smil.

Hva dælen skal du så lave? Smil

Den eneste grund jeg ikke er så meget på BS mere, er at vi købte hus. Og i starten tænkte jeg: Yes mand, så skal der rodes med scootere til den store guldmedalje, med al den plads. Smil

Men interessen gik totalt fløjten. Det har jeg godt nok aldrig troet. Nu går jeg og roder med huset og de gamle biler.
Men kigger da engang imellem på BS, selvom der ikke sker meget, og jeg har jo heller ikke haft noget på hjerte.

Jeg har Elysoen stående som jeg solgte i foråret og fik pengene for, men den blev aldrig hentet, da køber døde, sagde en person i den anden ende da jeg ringede, og de ville vende tilbage. Nu er nr. lukket. Så det er lidt underligt at have den stående. Fortvivlet

Svar
#7
Jps i sine unge dage Grøn grin
Svar
#8
(06-12-2015, 22:46)barden Skrev: Hva dælen skal du så lave? Smil

Den eneste grund jeg ikke er så meget på BS mere, er at vi købte hus. Og i starten tænkte jeg: Yes mand, så skal der rodes med scootere til den store guldmedalje, med al den plads. Smil

Men interessen gik totalt fløjten. Det har jeg godt nok aldrig troet. Nu går jeg og roder med huset og de gamle biler.
Men kigger da engang imellem på BS, selvom der ikke sker meget, og jeg har jo heller ikke haft noget på hjerte.

Jeg har Elysoen stående som jeg solgte i foråret og fik pengene for, men den blev aldrig hentet, da køber døde, sagde en person i den anden ende da jeg ringede, og de ville vende tilbage. Nu er nr. lukket. Så det er lidt underligt at have den stående. Fortvivlet

Hvad jeg skal lave? Det samme som altid, nemlig ingenting Blink med øjet Ca. 7 år som moderator ud af de 10 år jeg har været på BS, må da også være nok? Grin

Men må jo nok til at rode lidt med hus og have, nu hvor jeg får en masse fritid Smil. Jeg har så en Big stående, der ikke bliver brugt. Regner med den ryger til salg, til foråret. Ville ha' brugt den som vinterknallert, men så alligevel ikke, da jeg bedre kan li' at køre på Kymco'en Grin. Så måske kommer der en 4takter mere, her på pletten.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(06-12-2015, 22:46)Teddy Skrev: Jps i sine unge dage Grøn grin

Ja, det var tider Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(06-12-2015, 22:56)Jps Skrev: Hvad jeg skal lave? Det samme som altid, nemlig ingenting Blink med øjet Ca. 7 år som moderator ud af de 10 år jeg har været på BS, må da også være nok? Grin

Men må jo nok til at rode lidt med hus og have, nu hvor jeg får en masse fritid Smil. Jeg har så en Big stående, der ikke bliver brugt. Regner med den ryger til salg, til foråret. Ville ha' brugt den som vinterknallert, men så alligevel ikke, da jeg bedre kan li' at køre på Kymco'en Grin. Så måske kommer der en 4takter mere, her på pletten.

Ja det er da også en del tid du har brugt så. Grin

Ja væk med den Big, når du nu har tinnitus. Så er en 4 takter bedre for ørerne, kan jeg da mindes endnu. Smil

Svar
#11
(06-12-2015, 23:03)barden Skrev: Ja det er da også en del tid du har brugt så. Grin

Ja væk med den Big, når du nu har tinnitus. Så er en 4 takter bedre for ørerne, kan jeg da mindes endnu. Smil

Ja, der er vist brugt rigeligt med tid på, at moderere BS Blink med øjet Og 4takteren er dejlig lydløs, men jeg bruger nu alligevel ørepropper Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Har altså også tinnitus og den er hverken blevet værre eller bedre af at køre 2t, men vi er jo forskellige Smil

Kan selvfølgelig goså skyldes at jeg er halvdøv i forvejen, og det er ikke gas, har meget nedsat hørelse, sikkert efter min tid som ringer.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: