Søg Garagen Hej Gæst! Register

Høreapparater til Russer
#1
Ak ja, den gamle her måtte krybe til korset og indse at nu måtte der ske ændringer. Fru Russer har længe brokket sig over at jeg talte meget højt, både til hende og i tlf.

Hvad er der så kommet ud af det?
Johh jeg har fået høreapparater og kors for en forskel. Fandt hurtigt ud af at der var meget jeg ikke havde kunnet høre før som jeg nu hører fint.

Årsagen er mange års laden stå til på diverse arbejdspladser er jeg sikker på så HUSK øreværn.
Der er som sådan ingen minus. har valgt at Audionova skulle være leverandøren af høreapparaterne. Det kræver en selvbetaling men den er ikke voldsom. Kommer til at koste mig 4800,- ialt..
Ulempen nu er at nu er det mig der må bede konen om at dæmpe sig Blink med øjet Plus at man altså også vænner sig til dette som man gør med briller, så har allerede fået skruet op for dem.
Har kun haft dem i ca 1 1/2 mdr.

Er jeg tilfreds? Ja sgu. Nu er jeg nødt til at tage dem ud ind imellem når jeg synes omgivelserne støjer for meget Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Håber da så at de er så moderne at de ikke hyler, så omgivelserne bliver trætte af at høre på det Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(02-12-2015, 18:53)Jps Skrev: Håber da så at de er så moderne at de ikke hyler, så omgivelserne bliver trætte af at høre på det Blink med øjet.

Det er de Grin og diskrete oven i Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
(02-12-2015, 18:58)Russer60 Skrev: Det er de Grin og diskrete oven i Grin

Jeg håber jeg kan bevare den smule hørelse jeg har tilbage lidt endnu, før jeg også må ty til høreapperater. Jeg bøvler med problemer med høje lyse lyde, der får det højre øre til at klikke voldsomt. Det er ski'e irreterende.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(02-12-2015, 17:59)Russer60 Skrev: Ak ja, den gamle her måtte krybe til korset og indse at nu måtte der ske ændringer. Fru Russer har længe brokket sig over at jeg talte meget højt, både til hende og i tlf.

Hvad er der så kommet ud af det?
Johh jeg har fået høreapparater og kors for en forskel. Fandt hurtigt ud af at der var meget jeg ikke havde kunnet høre før som jeg nu hører fint.

Årsagen er mange års laden stå til på diverse arbejdspladser er jeg sikker på så HUSK øreværn.
Der er som sådan ingen minus. har valgt at Audionova skulle være leverandøren af høreapparaterne. Det kræver en selvbetaling men den er ikke voldsom. Kommer til at koste mig 4800,- ialt..
Ulempen nu er at nu er det mig der må bede konen om at dæmpe sig Blink med øjet Plus at man altså også vænner sig til dette som man gør med briller, så har allerede fået skruet op for dem.
Har kun haft dem i ca 1 1/2 mdr.

Er jeg tilfreds? Ja sgu. Nu er jeg nødt til at tage dem ud ind imellem når jeg synes omgivelserne støjer for meget Grin

Hvad så når du skal have ørepropper i på MC'en Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(02-12-2015, 19:47)K. Hansen Skrev: Hvad så når du skal have ørepropper i på MC'en Smil

Lukker for høreapperaterne Blink med øjet Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Det lyder da dejligt at Russer kan høre ordenligt igen Grin.
Kom lidt til at tænke på Fernando Møghe i Matador hun er også halv døv Grin et godt eksempel i denne video.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#8
(02-12-2015, 20:39)Johannes Johansen Skrev: Det lyder da dejligt at Russer kan høre ordenligt igen Grin.
Kom lidt til at tænke på Fernando Møghe i Matador hun er også halv døv Grin et godt eksempel i denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=LY0FPFOeXDI

Fernando Møhge er manden Blink med øjet Du glemte nok et fru Smil

Elsker hendes hørehorn Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Nå ja min fejl Smil men sjovt høre rør :P.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(02-12-2015, 19:47)K. Hansen Skrev: Hvad så når du skal have ørepropper i på MC'en Smil

Du er sku da en smule fjollet, en mc skal da ikke have høreapparat. Grøn grin

Noget helt andet, det må godt nok være rart ind i mellem at kunne 'slukke' for omgivelserne... Det kunne jeg godt bruge på kontoret. Grin
Svar
#11
(03-12-2015, 08:54)Teddy Skrev: Du er sku da en smule fjollet, en mc skal da ikke have høreapparat. Grøn grin

Noget helt andet, det må godt nok være rart ind i mellem at kunne 'slukke' for omgivelserne... Det kunne jeg godt bruge på kontoret. Grin

Nu er det jo ikke sådan at jeg slet ikke kan høre men ja, det er rart at kunne tage dem ud. Meget støj = pille høreapparaterne ud = meget dæmpet støj.

Har som JPS problemer med høje lyse toner på det ene øre men derimod mørke dybe toner på det andet?? Stammer sikkert fra de 2-3 gange jeg har haft mellemørebetændelse og dermed følgende sprængt trommehinde.

En MC med høreapparat Grin Grin Bortset fra det så er det enkelt. Kører jeg MC har jeg kun ørepropper i. Har jeg høreapparaterne i så kan jeg slet ikke være på den, larmer for meget.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: