Søg Garagen Hej Gæst! Register

VGA grido vil ikke starte
#1
Hej alle. Har en VGA Grido fra thansen der har kørt 2000 km. Og indtil i foregås har den kørt upåklageligt. Fra at have kørt fint til jeg satte den om aftenen til ikke ville starte dagen efter. Har ikke den store forstand på knallert eller motor men har dog med vejledning tjekket at der er masser af gnist, masser af Benz til kaburator, som jeg iøvrigt har skilt og renset ( ikke nødvendigt da den var som ny inden i )
Når jeg prøver at starte opfører den sig fuldstændig som den plejer, bortset fra den ikke går igang.
Nogen der har et bud på hvad der kan være galt?
Knallert blondie
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Prøv med lidt karburatorsprit i tanken. Er det elstart der ikke virker? Min er også træg om vinteren, brug kickstart i stedet Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Ja så lærte blondinen lidt idag. Kaburator væske, ny pløk og hætte så kørte den igen. Damn jeg har spildt min tid idag. MålløsFlov
Svar
#4
(27-11-2015, 18:05)Knallertblondinen Skrev: Ja så lærte blondinen lidt idag. Kaburator væske, ny pløk og hætte så kørte den igen. Damn jeg har spildt min tid idag. MålløsFlov

Nej, det har du da ikke Smil Er aldrig spildt at lære noget nyt Smil Her om vinteren er det oftest det, man døjer med, har selv måttet købe sprit idag Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Man lære hele livet Griner
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: