Søg Garagen Hej Gæst! Register

Koldstart
#1
Rullende øjne Kan en utæt udstødning give koldstart´s problemer. Der er ingen problemer når den har været startet , problemet opstår efteer den har stået et par dage .Spørgsmålstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(21-11-2015, 11:39)tiggi Skrev: Rullende øjne Kan en utæt udstødning give koldstart´s problemer. Der er ingen problemer når den har været startet , problemet opstår efteer den har stået et par dage .Spørgsmålstegn

Nok nærmere simmerringene den er gal med.

Svar
#3
Ved ikke hvorfor du kommer på simmerringe da jeg endnu ikke på nogle af mine scoter har haft problemer med det endnu , har aldrig skiftet en simmering . Men skal da ikke påstå at det ikke kan være det der er galt ,scoter er velsmurt både udefra og indefra så varmesætning " Nahhhhh" skutte heller .
Svar
#4
(21-11-2015, 15:48)tiggi Skrev: Ved ikke hvorfor du kommer på simmerringe {...}

Erfaring.

Svar
#5
Simmering i begge sider eller kun den ene ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(21-11-2015, 16:01)tiggi Skrev: Simmering i begge sider eller kun den ene ?

Jeg startede med at skifte den i variosiden, da den var nemmest at komme til. Og det var så også nok i mit tilfælde.

Svar
#7
(21-11-2015, 16:07)barden Skrev: Jeg startede med at skifte den i variosiden, da den var nemmest at komme til. Og det var så også nok i mit tilfælde.

Var lige ude og starte min scooter og vupti 2 små dap på selvstarter og den spandt som en mis , så begge dele kan være et problem simmerring / utæt udstødning på 2 takt kan give start problemer.Blink med øjet
Svar


Forum spring: