Søg Garagen Hej Gæst! Register

Reserve Kymco tjekket idag
#1
Var ude og kigge på en brugt Kymco idag. Det var en årgang 2010, med nyrenoveret motor. Prisen var sat til 5.000 kr. Og må sige at da jeg så den, og fik den prøvekørt, så blev det et nej tak.
http://www.dba.dk/kymco-super-8-2010-roe...018780567/

Under prøveturen føltes det som om styret ikke havde styr på retningen Smil Ked af det og baghjulet tæskede rundt, når den kom på støttefod. Indstilling kunne selvfølgelig klare dette. Men der var også andre problemer hist og her. Fik den kun ned på 4500 kr, så efter tjekket, så blev det nej tak.

Og det jo fuldstændig tosset at renovere motoren (ny krumtap osv.) det har ganske givet kostet 5-6.000 kr, mod en ny motors pris på 3500 kr. eller deromkring. Så køber man ny motor, vil jeg mene.
Ledte egentlig bare efter nogle lettere brugte fælge, men blev nysgerrig da jeg så den Kymco. Men det blev så 110 km's kørsel for ingenting Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sikke nogle dårlige billeder!.

Men de var nok til at gøre dig "intra" Grøn grin

5 - 6000 kr for at renovere motoren - er dit tal ikke en smule overdrevet ?. Man kan f.eks få en udmærket krumtap for under 1000 kr.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#3
(03-11-2015, 21:16)Katana Skrev: Sikke nogle dårlige billeder!.

Men de var nok til at gøre dig "intra" Grøn grin

5 - 6000 kr for at renovere motoren - er dit tal ikke en smule overdrevet ?. Man kan f.eks få en udmærket krumtap for under 1000 kr.

Det koster 5-6.000 kr her på Ø'en, når det er Dr. Big der skal renoveres af en knallertmekaniker. Og ejeren havde fået det gjort samme sted, som jeg købte min Kymco.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(03-11-2015, 21:42)Jps Skrev: Det koster 5-6.000 kr her på Ø'en, når det er Dr. Big der skal renoveres af en knallertmekaniker. Og ejeren havde fået det gjort samme sted, som jeg købte min Kymco.

Jamen de tar også omkring 470.00 kr i timen + reservedele så det løber meget hurtigt op.
Når vi tænker på hvor meget plastik der skal pilles af og sættes på igen i rigtig rækkefølge og en fandens masse skruer det tager hurtigt 1,5 til 2 timer ialt så det er de første 1000 kr også har han ikke rørt nogle vitale dele endnu.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
(05-11-2015, 10:12)Quiks Skrev: Jamen de tar også omkring 470.00 kr i timen + reservedele så det løber meget hurtigt op.
Når vi tænker på hvor meget plastik der skal pilles af og sættes på igen i rigtig rækkefølge og en fandens masse skruer det tager hurtigt 1,5 til 2 timer ialt så det er de første 1000 kr også har han ikke rørt nogle vitale dele endnu.

Det kan gøres billigere, ved bare at komme med motoren Blink med øjet Eller få en ven/kammerat/ bekendt, der har forstand på renovering, til at gøre det en del billigere Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: