Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nogen med erfaring fra en VGA Versus?
#1
Er der mon nogen med noget erfaring vedrørende en VGA Versus fra THansen?

Er det ok eller noget værre møj?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har ikke lige erfaring med Versus, men med VGA har jeg, og de er ikke ret gode. Men du skal købe det du føler for Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Har en vga wersus 2 takt snart 10.000 km er oven ud tilfreds. Eneste rep.udgift var da et fæ ville stjæle den, så vover påstanden at er den ny og den bare skal køre så er det et rigtigt godt køb. Ren erfaring der får mig til at udtale mig om netop den model.Blink med øjet
Svar
#4
Nu er det ikke lige en Versus jeg har, men en Grido. Og jeg er blevet nogenlunde tilfreds med min, jeg har stadig lidt bøvl med at den ikke er glad for fugtigt vejr.

Men jeg er sikker på at jeg kan fixe det med at samle motorskjolde ordenligt med noget silikone.
Men dovenskabens stærke kræft overvælder mig, bare ved tanken om at gå i gang med det. Grin

Den runder lige om snart 10.000.km og jeg har kun skiftet kilerem og vario, kaliber foran og masterkaliberen til forbremsen. Det er sådan set det eneste jeg har måtte skifte på min.

Så alt i alt, 10.000 ret billige kilometer. Blink med øjet
Svar
#5
Jeg har en VGA digita og jeg var tilfreds med den, har dog solgt den og købt bil.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: