Svar: 149
Tråde: 4
Tilmeldt: Mar 2007
Goddag til alle. Jeg ville høre nogen havde erfaring med at montere en tuncylinder på en peugeot speedfight 2 LC ? Det er mest det problem, om jeg skal hen og fræse i blokken for at få cylindren til at passe? Det var ikke noget problem på min trekker ´98, men er det ikke noget med en begrænsning i blokken på de nyere modeller? Håber nogen kan hjælpe
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Det skulle der ikke være, det er mest Piaggio og Minarelli, der laver den slags narresteger.
Svar: 149
Tråde: 4
Tilmeldt: Mar 2007
Det lyder super. Så er det en rimelig overkommelig opgave. Tak for svaret
Svar: 38
Tråde: 6
Tilmeldt: Apr 2007
Er det, det samme på en ac'er?
skal have malossi sport 47mm cylinder på, og jeg har fået at vide at jeg sandsynligvis skulle have fræst mortorblokken?
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Jeg er ikke stødt på det endnu på arbejdet (aut. Peugeot forhanlder), men man ved aldrig, Peugeot har det med at "opdatere" hele tiden, og det er et stykke tid siden jeg har mont. tuncyl. på en AC Peugeot, så det kan godt være de også er sprunget med på vognen også.
Svar: 38
Tråde: 6
Tilmeldt: Apr 2007
den er fra 2004 ? tror du osse de var "spruget med på vognen" dengang?
Svar: 38
Tråde: 6
Tilmeldt: Apr 2007
fandt jeg så ud af at der sku
... hvor meget koster det at få den fræst?
Svar: 33
Tråde: 7
Tilmeldt: Dec 2006
Hmmmm jeg har en 2000 model som skal tun-cylle på .. skal der også fræses noget af blokken i den ?
Og er der nogen der ved hvad standard dyse-størrelsen er i en Speedfight 2 ? Hvilken størrelse anbefaler folk med (Original karburator) ?
Og er der nogen der ved hvad standard rullevægt er ?