16-05-2007, 00:34
Hej,
mig og min kammerat har prøvet ALT for at få min DR racing 48mm cylinder til at virke, men det ser sort ud!!
stempel ringene er knækket lidt, men sidder som de skal tæt osv - når man forsøger at tænde den (efter nogle gange på kickstarter) kommer der flammer der hvor udstødningen skal sidde. det skal lige siges, at udstødningen er sat fast, og sidder oppe i cylinderen, den er bare ikke skruet til.
det er dyse str 94 der sidder i den
scooteren kørte inden jeg satte den anden cylinder. Den eneste grund til at jeg skiftede cylinder var faktisk, at der knækkede en skrue i fatningen til udstødningen...
det er en gilera stalker årgang 2004.
1) hvis tændingen står forkert, hvordan retter jeg dette?
2) indstilling? hvilken indstilling skal jeg så vælge?
3) Der hænger en ledning fra CDI som jeg ikke ved hvor skal sidde. Det er ikke tændhætten, men en anden ledning, aner ikke hvor den skal gå hen?
hvad kan der være galt
tak scootervenner
mvh
SkipperBent
mig og min kammerat har prøvet ALT for at få min DR racing 48mm cylinder til at virke, men det ser sort ud!!
stempel ringene er knækket lidt, men sidder som de skal tæt osv - når man forsøger at tænde den (efter nogle gange på kickstarter) kommer der flammer der hvor udstødningen skal sidde. det skal lige siges, at udstødningen er sat fast, og sidder oppe i cylinderen, den er bare ikke skruet til.
det er dyse str 94 der sidder i den
scooteren kørte inden jeg satte den anden cylinder. Den eneste grund til at jeg skiftede cylinder var faktisk, at der knækkede en skrue i fatningen til udstødningen...
det er en gilera stalker årgang 2004.
1) hvis tændingen står forkert, hvordan retter jeg dette?
2) indstilling? hvilken indstilling skal jeg så vælge?
3) Der hænger en ledning fra CDI som jeg ikke ved hvor skal sidde. Det er ikke tændhætten, men en anden ledning, aner ikke hvor den skal gå hen?
hvad kan der være galt
tak scootervenner
mvh
SkipperBent