Søg Garagen Hej Gæst! Register

For syv sytten sa*** osv.
#1
Ja, så lykkedes det mig, at næsten vælte med Kymco'en Ked af det. Jeg skulle holde for rødt, og ville jo så sætte benene ned. Men den venstre fod (eller rettere hæl), fik desværre fat i skulderremmen på min rygsæk, som jeg havde placeret ved fødderne. DET gør jeg aldrig aldrig mere. Jeg var næsten nede og røre asfalten, med knallerten. Men har ikke fundet skrammer på den venstre side. Og heldigvis for det. For hold da fest, hvor blev jeg gal på mig selv, bagefter Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Man lærer så længe man lever. Godt den fine nye, ikke fik nogle skrammer Grin
Svar
#3
(07-09-2015, 14:17)Teddy Skrev: Man lærer så længe man lever. Godt den fine nye, ikke fik nogle skrammer Grin

Ja, det gør man jo Smil. Og ja, det ville ha' været ærgeligt, hvis der kom ridser i "lakken".
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(07-09-2015, 14:20)Jps Skrev: Ja, det gør man jo Smil. Og ja, det ville ha' været ærgeligt, hvis der kom ridser i "lakken".

Uha, ja den slags skal man lige passe på. Grin

Jeg kom til noget lignende på den første agility: Jeg brugte den gang de der nøgleremme som man kan have om halsen, men da foden hang fast i den knak nøglen i tændingen og der var kun en selv at være sur på. Fræk

Godt det kun var lige ved og næsten Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#5
(07-09-2015, 14:20)Jps Skrev: Ja, det gør man jo Smil. Og ja, det ville ha' været ærgeligt, hvis der kom ridser i "lakken".

Sq da godt DU ikke fik ridser i lakken. Scooteren kan erstattes, det kan du ikke.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(08-09-2015, 19:33)K. Hansen Skrev: Sq da godt DU ikke fik ridser i lakken. Scooteren kan erstattes, det kan du ikke.

Ja det er jo rigtig nok. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Men du læges automatisk Grin
Det gør scooteren ikke Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
(08-09-2015, 21:37)Jacob k Skrev: Men du læges automatisk Grin
Det gør scooteren ikke Smil

Vedr. scooteren, så kun ved at poste penge i den, til nye skjolde. Og de sgi dyre Ked af det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(08-09-2015, 21:45)Jps Skrev: Vedr. scooteren, så kun ved at poste penge i den, til nye skjolde. Og de sgi dyre Ked af det.

Det er jo det! Smil
Men den er skisme flot på de billeder du ligger op! Savner helt den gang man selv havde en splinter ny Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(08-09-2015, 22:12)Jacob k Skrev: Det er jo det! Smil
Men den er skisme flot på de billeder du ligger op! Savner helt den gang man selv havde en splinter ny Smil

Ja, den har da også fået beundrende blikke, de steder jeg færdes hernede på Ø'en. Nok fordi, det er den eneste af slagsen (indtil videre) Smil Jeg kan ikke mindes, jeg har set en ihvertfald (udover min egen) Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Så fik du lært det, på den billige måde Smil

Tør man anbefale en bagagebox i anstændig størrelse? Blink med øjet
Svar
#12
(09-09-2015, 13:19)TOCA Skrev: Så fik du lært det, på den billige måde Smil

Tør man anbefale en bagagebox i anstændig størrelse? Blink med øjet

Eller måske - gyyys - tage en rygsæk på RYGGEN ?? Grin

Kører selv frem og tilbage på arbejde med rygsæk hver dag og da jeg har en 17" laptop i, er den ikke heeelt let, men det går udemærket Grin
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar


Forum spring: