Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nye kymco'er som måske/måske ikke sælges i DK
#1
Ja, jeg er jo blevet Kymco ejer, så "støvsuger" nettet for diverse informationer, om mærket. Det viste sig jo, at min 8'ter, ikke er 100% taiwaner Ked af det Smil men en blanding fra Taiwan/Kina og Vietnam.

Faldt over denne "Agility" blandt mange andre mærker, på en Canadisk side:
Kymco Super-8X-R

Den er jo ikke alles favorit, når der er bartstyr på Smil. Spørgsmålet er, om den overhovedet kommer hertil?
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Selvom de kalder den Super 8R, så er det altså en Kymco Agility RS Naked, som har været produceret i både 50 og 125cc (125cc stadig i produktion) og 50cc'eren har været solgt både som 2- og 4-takt. Smil

Disse har dog ikke været importeret til Danmark. Fræk
Man kunne sikkert sagtens få dem importeret, hvis man fik lavet en aftale med Nellemann & Drewsen, som vist nok er importørene. De har dog så vidt jeg har forstået ikke prioriteret Kymco særlig højt, for mange af de fede modeller er aldrig kommet hertil.
Og så ses det også lidt idet de de sidste 5 år har haft "sidste års væsenligste scooter nyhed" stående som det første i deres beskrivelse af den gamle Agility Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#3
(04-09-2015, 14:43)Baddi Skrev: Selvom de kalder den Super 8R, så er det altså en Kymco Agility RS Naked, som har været produceret i både 50 og 125cc (125cc stadig i produktion) og 50cc'eren har været solgt både som 2- og 4-takt. Smil

Disse har dog ikke været importeret til Danmark. Fræk
Man kunne sikkert sagtens få dem importeret, hvis man fik lavet en aftale med Nellemann & Drewsen, som vist nok er importørene. De har dog så vidt jeg har forstået ikke prioriteret Kymco særlig højt, for mange af de fede modeller er aldrig kommet hertil.
Og så ses det også lidt idet de de sidste 5 år har haft "sidste års væsenligste scooter nyhed" stående som det første i deres beskrivelse af den gamle Agility Blink med øjet

Jeg tænkte ellers på, at skifte Big'en ud med en Agility "Naked" Blink med øjet :P. Nej foreløbig holder jeg mig til 8*teren Smil Er så småt begyndt at vænne mig til den, trods de små "skavanker" jeg synes den har (beskrevet i et andet emne).
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Skal man have bart styr, skal de andre skjolde også fjernes. Og så er det ikke en scooter, men en "rigtig" mc/crosser type, man bør gå efter. Det andet, ser tåbeligt ud. Smil
Svar
#5
Denne her kunne også være interessant:

[Image: kymcoyup.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: