Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Ja, jeg er jo blevet Kymco ejer, så "støvsuger" nettet for diverse informationer, om mærket. Det viste sig jo, at min 8'ter, ikke er 100% taiwaner
men en blanding fra Taiwan/Kina og Vietnam.
Faldt over denne "Agility" blandt mange andre mærker, på en Canadisk side:
Kymco Super-8X-R
Den er jo ikke alles favorit, når der er bartstyr på
. Spørgsmålet er, om den overhovedet kommer hertil?
Ivecar plus 2023.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
Selvom de kalder den Super 8R, så er det altså en Kymco Agility RS Naked, som har været produceret i både 50 og 125cc (125cc stadig i produktion) og 50cc'eren har været solgt både som 2- og 4-takt.
Disse har dog ikke været importeret til Danmark.
Man kunne sikkert sagtens få dem importeret, hvis man fik lavet en aftale med Nellemann & Drewsen, som vist nok er importørene. De har dog så vidt jeg har forstået ikke prioriteret Kymco særlig højt, for mange af de fede modeller er aldrig kommet hertil.
Og så ses det også lidt idet de de sidste 5 år har haft "sidste års væsenligste scooter nyhed" stående som det første i deres beskrivelse af den gamle Agility
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Svar: 7.249
Tråde: 122
Tilmeldt: Apr 2009
Skal man have bart styr, skal de andre skjolde også fjernes. Og så er det ikke en scooter, men en "rigtig" mc/crosser type, man bør gå efter. Det andet, ser tåbeligt ud.
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Denne her kunne også være interessant:
Ivecar plus 2023.