Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gave til pige, er Tom for ideer
#1
Har en veninde der er fyldt 18 og skal have fundet en gave til hende, men er tom for ideer Fortvivlet
Holdte fest med hende i lørdags og der kom det frem at hun var interesseret/vild med mig men hun har en kæreste som er et svin, og jeg tænker sådan lidt at han sikkert bliver tosset over jeg køber en gave til hende så det skal ikke være noget hvor jeg llge pludselig har ham efter mig, for så får han tæv.

Er virkelig dårlig til at finde på gaver.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Et gavekort, der kan bruges til noget, hun godt kunne finde på at købe selv?

Bog, Ikea, biografbillet etc.

Da jeg ikke kender damen eller hendes forhold, så..
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#3
Hehe, kan ikke lade være med at grine lidt for mig selv Smil

Når hun har en kæreste, så er det nemt - Nemlig selvforkælelse.
Massage, Doktorfisk, Manicure osv.

Du skal selvfølgelig holde dig fra ting hun kan dele med sin kæreste, f.eks biograftur.
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#4
(17-08-2015, 13:58)Jes P Skrev: Hehe, kan ikke lade være med at grine lidt for mig selv Smil

Når hun har en kæreste, så er det nemt - Nemlig selvforkælelse.
Massage, Doktorfisk, Manicure osv.

Du skal selvfølgelig holde dig fra ting hun kan dele med sin kæreste, f.eks biograftur.

Nej det er rigtigt, bruger ikke penge på noget hun deler med kæresten Smil
Men en god omgang massage og så et gavekort til matas?
Hvad med blomster, sendt til hendes adresse, eller det ikke helt go?
Tænker hun skal have noget som hun ikke får af hendes kæreste Blink med øjet

Sagt lige ud om ham kæresten, han er et svin der ikke fortæller hende han elsker hende, giver hende gaver, sviner hende til, han gør intet godt for hende. Kommer til fest og ødelægger den for alle, og er han der ikke så skriver han at han er ked og så ødelægger hendes humør så hun er fast på mobilen så de kan skrive sammen. Han har ikke fortjent hende og det har vi sagt til hende hele lørdagen og søndagen med.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#5
(17-08-2015, 14:21)emil-jensen Skrev: Nej det er rigtigt, bruger ikke penge på noget hun deler med kæresten Smil
Men en god omgang massage og så et gavekort til matas?
Hvad med blomster, sendt til hendes adresse, eller det ikke helt go?
Tænker hun skal have noget som hun ikke får af hendes kæreste Blink med øjet

Sagt lige ud om ham kæresten, han er et svin der ikke fortæller hende han elsker hende, giver hende gaver, sviner hende til, han gør intet godt for hende. Kommer til fest og ødelægger den for alle, og er han der ikke så skriver han at han er ked og så ødelægger hendes humør så hun er fast på mobilen så de kan skrive sammen. Han har ikke fortjent hende og det har vi sagt til hende hele lørdagen og søndagen med.

Pas på med gavekort, så står der jo hvor meget du giver for Blink med øjet
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(17-08-2015, 14:29)Jes P Skrev: Pas på med gavekort, så står der jo hvor meget du giver for Blink med øjet

Gavekort, massage og blomster, så burde hun ikke klage Smil

Så det nok mere kæresten der klager når jeg giver hende mere end har nogensinde har gjort Griner
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#7
Kan ikke lade være med at tænke: Hvorfor i alverden bliver hun hos ham hvis det er dig hun efter sigende er vild med???
Er det noget med vold/ at være bange for ham for så er det da 100% en politiopgave med forbud osv osv.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
(27-09-2015, 17:50)Russer60 Skrev: Kan ikke lade være med at tænke: Hvorfor i alverden bliver hun hos ham hvis det er dig hun efter sigende er vild med???
Er det noget med vold/ at være bange for ham for så er det da 100% en politiopgave med forbud osv osv.

Og tilhold hjælper sjældent, det skider den slags mennesker på, ikke engang et fængselsophold hjælper, på nogen af de typer. De vil have det de har sat sig for, uanset hvad.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Køb sån en her Grøn grin
http://www.festogfarver.dk/halloweenpynt...22608.html#
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg snakker ikke med pigen mere, hun fyldte mig, min ven og hende bedsteveninde med lort og det pis gider jeg ikke, hun må sejle hendes egen sø.

Han snor hende om hans lille finger.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#11
(27-09-2015, 19:55)emil-jensen Skrev: Han snor hende om hans lille finger.
Han snor hende om en fremmed mands finger ?Grøn grin

Jeg ved det godt, det er 'Han tog (stjal?) hans hat og gik hans vej.'
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar


Forum spring: