Søg Garagen Hej Gæst! Register

At møde Politi!
#1
Jeg har mødt Politi i dag 4 gange i dag Målløs
Da jeg kørte hjem, (Skulle) jeg følge cykelsti ved et t kryds, men det gør jeg aldrig så jeg køre ud på vejen
og så cykelsti bagefter, og sørme om der ikke kom en motorcykel i fuld mondering bagfra, han var så ret ligeglad
men han kunne jo godt have trukket mig ind, bare for det...

Jeg har så fundet ud af da jeg kom hjem, at der var noget bombetrussel i Maribo.
Men han kørte så mod Nakskov Målløs
http://folketidende.dk/112/Bombetrussel-...kel/311416
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(11-08-2015, 16:00)MSJ1982 Skrev: Jeg har mødt Politi i dag 4 gange i dag Målløs
Da jeg kørte hjem, (Skulle) jeg følge cykelsti ved et t kryds, men det gør jeg aldrig så jeg køre ud på vejen
og så cykelsti bagefter, og sørme om der ikke kom en motorcykel i fuld mondering bagfra, han var så ret ligeglad
men han kunne jo godt have trukket mig ind, bare for det...

Jeg har så fundet ud af da jeg kom hjem, at der var noget bombetrussel i Maribo.
Men han kørte så mod Nakskov Målløs
http://folketidende.dk/112/Bombetrussel-...kel/311416

De er ude efter forældre og andre der køre for stærkt på skole veje når de køre deres unger til og fra skole.
Der er jo skole start fra mandag til onsdag afhængig af hvor de går i skole.
Odense vrimler også med politi i disse dage, man kan fandme godt se at de har fået resten af deres betjente hjem fra KBH terro vagt.
Mødte dem selv 3 gange i dagGrin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
(11-08-2015, 23:15)Quiks Skrev: De er ude efter forældre og andre der køre for stærkt på skole veje når de køre deres unger til og fra skole.
Der er jo skole start fra mandag til onsdag afhængig af hvor de går i skole.
Odense vrimler også med politi i disse dage, man kan fandme godt se at de har fået resten af deres betjente hjem fra KBH terro vagt.
Mødte dem selv 3 gange i dagGrin

Læste lige om gutten der kørte 134 km/t på en skolevej. Hvad sker der i hovedet på den slags mennesker??
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(12-08-2015, 08:21)K. Hansen Skrev: Læste lige om gutten der kørte 134 km/t på en skolevej. Hvad sker der i hovedet på den slags mennesker??

Ved det ikke.
Men tror det er en hjernedød ung mand/kvinde der ikke har børn endnu.
Du ved en BRIAN i en Brianbil. Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
(12-08-2015, 09:09)Quiks Skrev: Ved det ikke.
Men tror det er en hjernedød ung mand/kvinde der ikke har børn endnu.
Du ved en BRIAN i en Brianbil. Blink med øjet

Må det sq være, jaGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Mødte en enkelt hundevogn i byen, idag. Og kunne godt ha' brugt en betjent forleden dag, da jeg kom kørende igennem en lille skov, hvor jeg skulle til venstre ved et T-kryds i skoven.

Jeg holder så og venter på, at en bil skal passere, før jeg drejer, men hvad gør bilisten?? Jow han skal ad den vej jeg kommer fra og drejer ind i min vognbane uden at se sig for (nok fordi han talte i mobilen under kørslen). Hold da k*** hvor blev jeg tosset. Desværre kunne jeg jo ikke fise efter ham, med den sølle fart jeg kan præstere, ellers havde jeg sg* gjort det.

Og her er hvad Politiet fangede, ved en skole i byen :
Kørte i ulovlig bil.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: