Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha Neo`s 4T
#1
Hej er sådan en Neo`s 4T noget værd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(28-07-2015, 23:12)macnuss Skrev: Hej er sådan en Neo`s 4T noget værd.

Vil du købe eller sælge?

Venligst Erik.
Svar
#4
Tænker på at købe en 2012 der har gået 7200km han vil have 7800,-.
Svar
#5
(29-07-2015, 16:12)macnuss Skrev: Tænker på at købe en 2012 der har gået 7200km han vil have 7800,-.

Lyder umiddelbart ok. Du skal være opmærksom på, om den kører med en benzinpumpe af den gamle slags (og nej, jeg ved ikke lige hvordan man finder ud af det). Hvis den går i stykker, som den havde for vane at gøre på de første modeller, koster en ny i omegnen af kr. 2000 hos easyparts i Holland. Den skal ha stort service ved 10000km, og det koster nok typisk kr. 1.600 hos en forhandler. Det kan du jo bruge som argument til at prutte lidt om prisen. Men ellers en meget pålidelig scooter; jeg har rundet 56.000km på min nu.

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ok ja tak for info da.
Svar
#7
Vi mangler at få at vide, om det er en 30'r eller 45'r. Begrænsningen på 30'ern, er nemlig noget skidt. Det får den til at hugge, under kørsel. Det skulle kunne elimineres ved, at monterer en en Topracing eller Malossivario (med ring på). Farten kommer så til, at ligge på 37-40 km/t. Det er en smule ulovligt at sætte vario'en, desværre.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(29-07-2015, 16:47)Scooterballe Skrev: Lyder umiddelbart ok. Du skal være opmærksom på, om den kører med en benzinpumpe af den gamle slags (og nej, jeg ved ikke lige hvordan man finder ud af det). Hvis den går i stykker, som den havde for vane at gøre på de første modeller, koster en ny i omegnen af kr. 2000 hos easyparts i Holland. Den skal ha stort service ved 10000km, og det koster nok typisk kr. 1.600 hos en forhandler. Det kan du jo bruge som argument til at prutte lidt om prisen. Men ellers en meget pålidelig scooter; jeg har rundet 56.000km på min nu.

Venligst Erik.

Var der ikke noget med at de på et tidspunkt blev kaldt på værksted for og få skiftet et eller andet af producenten ?.
Er lidt i tvivl om det var neos eller en anden model.

Tænkte bare at han skulle vide det hvis det var neosén så han kan tjekke om det er gjort.

Er som sagt ikke sikker så håber Scooterballe kan svare han har jo en.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
(29-07-2015, 17:30)Quiks Skrev: Var der ikke noget med at de på et tidspunkt blev kaldt på værksted for og få skiftet et eller andet af producenten ?.
Er lidt i tvivl om det var neos eller en anden model.

Tænkte bare at han skulle vide det hvis det var neosén så han kan tjekke om det er gjort.

Er som sagt ikke sikker så håber Scooterballe kan svare han har jo en.Grin

Det er motorophænget der skal skiftes på Yamaha's regning. Og den nuværende ejer har sikkert fået brevet fra Yamaha/skat, om at det skal skiftes.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det drejer sig om en 45 scooter.
Svar
#11
(29-07-2015, 21:42)macnuss Skrev: Det drejer sig om en 45 scooter.

Okay, så kan Scooterballe fortælle dig om den Smil. Begrænsningen skulle være blødere på 45'ern. Men husk at spørge om ophænget er blevet skiftet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Ja skal jeg lige gøre,tak.
Svar


Forum spring: