Søg Garagen Hej Gæst! Register

Opråb :D
#1
Undskyld mit sprogbrug i det efterfølgende. Det skal altså tages med et grin men hvem fanden i hede hule helvede er det der ikke har sørget for at der er godt vejr i denne uge??
Nu har jeg ferie i 14 dage med udsigt til hvad??? Svømmehud mellem fingrene fordi det bare pisser ned mere eller mindre konstant. Lorteland vil jeg mene det er Grin
Jeg ville både køre tur på Smølfen og Lifaneseren men sgutte når det er lige før der groer mug på tøjet.

Jaja det er kun påklædning vil i sikkert sige med der er da ingen spøg og hygge ved at køre i øspis regnende stormflod med mindst 50 cm vand til op over ørerne Grin

Overvejede at eksportere fru russer og undertegnede ned til varmere himmelstrøg men næhhh nej det vil fru russer selvfølgelig ikke Ked af det Tager ikke selv afsted så nu må jeg lide under vandpresset.

Kan I ha` en fortsat god dag Blink med øjet
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(28-07-2015, 17:40)Russer60 Skrev: Undskyld mit sprogbrug i det efterfølgende. Det skal altså tages med et grin men hvem fanden i hede hule helvede er det der ikke har sørget for at der er godt vejr i denne uge??
Nu har jeg ferie i 14 dage med udsigt til hvad??? Svømmehud mellem fingrene fordi det bare pisser ned mere eller mindre konstant. Lorteland vil jeg mene det er Grin
Jeg ville både køre tur på Smølfen og Lifaneseren men sgutte når det er lige før der groer mug på tøjet.

Jaja det er kun påklædning vil i sikkert sige med der er da ingen spøg og hygge ved at køre i øspis regnende stormflod med mindst 50 cm vand til op over ørerne Grin

Overvejede at eksportere fru russer og undertegnede ned til varmere himmelstrøg men næhhh nej det vil fru russer selvfølgelig ikke Ked af det Tager ikke selv afsted så nu må jeg lide under vandpresset.

Kan I ha` en fortsat god dag Blink med øjet


Det bliver godt fra på fredag Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(28-07-2015, 17:58)K. Hansen Skrev: Det bliver godt fra på fredag Blink med øjet

Men August drukner i regn Blink med øjet Ked af det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(28-07-2015, 17:59)Jps Skrev: Men August drukner i regn Blink med øjet Ked af det.

Det er jeg ligeglad med, der arbejder jeg Grøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(28-07-2015, 17:59)Jps Skrev: Men August drukner i regn Blink med øjet Ked af det.

Hvad pokker er nu det for noget negativitet at lægge ud med. Kan du SÅ lige.. Grin
Støvle størrelse 45 sendt i din retning. Ond
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(28-07-2015, 17:58)K. Hansen Skrev: Det bliver godt fra på fredag Blink med øjet

Det vil så sige at der kun kommer støvregn weekenden over?? Cool
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#7
(28-07-2015, 18:07)Russer60 Skrev: Hvad pokker er nu det for noget negativitet at lægge ud med. Kan du SÅ lige.. Grin
Støvle størrelse 45 sendt i din retning. Ond

Jeg bruger nu 2 numre større Blink med øjet Grin. Og jeg skrev det, fordi jeg lige havde læst vejrprofeternes prognose på EB. Og den siger regn i August Ked af det Jeg vil da også ha' godt kørevejr, når jeg skal til at fise rundt på Kymco'en Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(28-07-2015, 18:10)Jps Skrev: Jeg bruger nu 2 numre større Blink med øjet Grin. Og jeg skrev det, fordi jeg lige havde læst vejrprofeternes prognose på EB. Og den siger regn i August Ked af det Jeg vil da også ha' godt kørevejr, når jeg skal til at fise rundt på Kymco'en Blink med øjet.

Vil du sparke dig selv bagi???? Det var min støvle der bliver sendt afsted Blink med øjet Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#9
(28-07-2015, 18:37)Russer60 Skrev: Vil du sparke dig selv bagi???? Det var min støvle der bliver sendt afsted Blink med øjet Grin

Ja det var jeg klar over. Og det kan lade sig gøre, at sparke sig selv bagi. Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Slut August/start September, er der altid godt vejr. Grin

På 15 år, har det været middelmådigt en gang - og lækkert, de andre.
Svar
#11
Den korte sommer Ked af det man kan jo kun håbe at næste sommer bliver bederer.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#12
AArrgh, den smule H2O.

Fik plader på KinaDax'1 i dag, så de små 40km. fra Herning til Silkeborg, var en 'ren' fornøjelse. Blink med øjet
Svar


Forum spring: