Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tomos.
#1
Hej /godaften .
Nogle der ved hvorfor der ikker er nogle der forhandler Tomos mere.
Jeg kan ikke finde nogle forhandler der har dem på lager.
Mvh.CB
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Skal du bruge en hel eller dele.
Svar
#3
(27-07-2015, 21:03)cb Skrev: Hej /godaften .
Nogle der ved hvorfor der ikker er nogle der forhandler Tomos mere.
Jeg kan ikke finde nogle forhandler der har dem på lager.
Mvh.CB

Den er vel udgået, på det danske marked. Det sker jo af og til at nogle knallertmærker ikke importeres mere, desværre.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Hej.
Da jeg lige er kommet hjem fra ferie i Italien ,hvor de jo stadig køre rundt på de små ciao ,kom jeg til at tænke på om man så stadig kunne få Tomos i dk,da jeg jo godt ved at Puch stoppe til bage i slut 1980 erne.

Jeg syntes at de der "rigtige" knallerter er lidt sjover ,end alle de nye scooter, jeg syntes dog at en scooter nok er mest praktisk .

Mvh CB.Blink med øjet
Svar
#5
Til Jps.
Tillykke med din nye scooter. Har lige læst tråden .
Mvh CB
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(27-07-2015, 21:27)cb Skrev: Hej.
Da jeg lige er kommet hjem fra ferie i Italien ,hvor de jo stadig køre rundt på de små ciao ,kom jeg til at tænke på om man så stadig kunne få Tomos i dk,da jeg jo godt ved at Puch stoppe til bage i slut 1980 erne.

Jeg syntes at de der "rigtige" knallerter er lidt sjover ,end alle de nye scooter, jeg syntes dog at en scooter nok er mest praktisk .

Mvh CB.Blink med øjet

Det er 10-11 år siden jeg har set nogen forhandele dem her i DK, du har ret i der køre mange der nede, men de er ikke på mode her i DK, det er os først inden for de stiste 5-10 puch maxi, yamaha 4-gear er kommet på mode igen.
Svar
#7
(27-07-2015, 21:29)cb Skrev: Til Jps.
Tillykke med din nye scooter. Har lige læst tråden .
Mvh CB

Takker Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(27-07-2015, 21:27)cb Skrev: Hej.
Da jeg lige er kommet hjem fra ferie i Italien ,hvor de jo stadig køre rundt på de små ciao ,kom jeg til at tænke på om man så stadig kunne få Tomos i dk,da jeg jo godt ved at Puch stoppe til bage i slut 1980 erne.

Jeg syntes at de der "rigtige" knallerter er lidt sjover ,end alle de nye scooter, jeg syntes dog at en scooter nok er mest praktisk .

Mvh CB.Blink med øjet

Er det denne her, du savner?
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(27-07-2015, 21:03)cb Skrev: Hej /godaften .
Nogle der ved hvorfor der ikker er nogle der forhandler Tomos mere.
Jeg kan ikke finde nogle forhandler der har dem på lager.
Mvh.CB

Du kan spørge thansen om de ikke burde tage Tomos på programmet. Det er faktisk nogle flotte modeller på listen hos Tomos. De bygges i Holland, Slovenien og Spanien.

Tomos hjemmeside http://www.tomos.si/
EDIT. Der ser ud til at køhler-knallert i Birkerød sælger Tomos http://www.koehler-knallerter.dk/product...gory_id=15 Den er ikke just billig - godt 12000 kr.
Tomos Alpino 45 km/t ser interessant ud.

   
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Dette er modellen Jps skulle have købt. Her er sg¤ plads til indkøb!. Grøn grin

   
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#11
Hej.
Tak. Ja de ser sku fine ud.Griner
Cb
Svar
#12
(27-07-2015, 22:42)Katana Skrev: Dette er modellen Jps skulle have købt. Her er sg¤ plads til indkøb!. Grøn grin

Ja, den er go' Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: