Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco'en er landet
#1
Den landede her, næsten præcis kl. 10 Grin.

Allerede ved læsningen af den foreløbige reg.attest, så jeg en ændring af stelnummeret. Det var så tal nr 2, der var ændret fra 8 til 4 eller 6, skrevet med en tuschpen. Så lidt svært, at læse det. Ud over det, er der ingen ridser at se (kunne jo ske under transporten). Prøvetur sker måske senere idag, idet vejret veksler mellem sol og regn. En video med lyd, må vente lidt.

Har også tjekket de famøse vinger Smil De bliver nok ikke skåret af, som jeg havde truet med. Det ødelægger for meget på den. Ledningen til baglygte/blinklys, skal placeres lidt anderledes end den er pt. Billedet viser, hvordan den sidder pt.
Sideben er ikke nødvendigt at købe, da det er på fra standard. Bagageholderen sidder så kun med 2 unbracobolte. Det er jeg ikke så glad for, så der vil blive boret et hul mere. Ikke fordi den kan rokkes, men mere for stabilitetens skyld.

Billeder Smil:
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Lidt flere billeder:
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Billeder Smil:
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Flot maskine og tillykke med den.
Svar
#5
(21-07-2015, 11:11)tiggi Skrev: Flot maskine og tillykke med den.

Tak Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Endelig en scooter med nogle farver. Smil

Tillykke med den, ser godt ud sådan noget nyt. Grin

Svar
#7
Hvornår skal du så begynde at skrue i den? Smil [Image: goodluck.gif]

Flotte farver.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
(21-07-2015, 11:23)Russer60 Skrev: Hvornår skal du så begynde at skrue i den? Smil [Image: goodluck.gif]

Flotte farver.

Når jeg har lært lidt om 4taktere Blink med øjet Foreløbig tager jeg de 3 første services.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(21-07-2015, 11:20)barden Skrev: Endelig en scooter med nogle farver. Smil

Tillykke med den, ser godt ud sådan noget nyt. Grin

Lad os håbe, den bliver ved med at se ny ud Blink med øjet Smil. Og tak.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Der er da fint plads til dine flodpramme, ser det ud til Smil Rigtig flot er den, og Pollefoldekassen er selvfølgelig kommet på, kunne man have sagt sig selvGrøn grinGrøn grin

Glæder mig til at mødes på tur med dig engang, må jo se om ikke jeg kan komme med til Hjulby næste år Smil

Kan godt se ledningen til baglygten hænger og dingler, måske noget gaffertape kan holde den oppe på plads?
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
(21-07-2015, 11:38)K. Hansen Skrev: Der er da fint plads til dine flodpramme, ser det ud til Smil Rigtig flot er den, og Pollefoldekassen er selvfølgelig kommet på, kunne man have sagt sig selvGrøn grinGrøn grin

Glæder mig til at mødes på tur med dig engang, må jo se om ikke jeg kan komme med til Hjulby næste år Smil

Kan godt se ledningen til baglygten hænger og dingler, måske noget gaffertape kan holde den oppe på plads?

Jeg ved ikke om den Pollefoldekasse kommer på Smil Meen så alligevel Smil. Og ledningen bliver sat fast, med noget vandfast tape.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Så der lyd Smil.

Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: