Søg Garagen Hej Gæst! Register

Peugeot Tkr/Sf2 vil ikke trække
#1
Hej BS.

Jeg har en dejlig Peugeot Tkr(2010), som jeg lige har sat en Giannelli Go udstødning på, oveni har jeg dyset fra 56 til 62 og bagpladen i vario er fjernet. Den kørte fint hele dagen igår synes jeg(er ikke det største scootergeni), men da jeg på et tidspunkt skulle vente på en af mine kammerater, gav jeg den kun halv gas hvorefter den ikke ville trække og kun kunne stå i tomgang ved bundgas Græder
Hvad kunne problemet være? Spørgsmålstegn

Mvh.
Anders
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den karburator har ikke blandingsskrue vel?

Dysen er faldet ud?
Du har dyset for meget op, og har nu sodet tændrøret til?
Luftfilter sidder ikke rigtig på og den får nu alt for meget luft?
Den er blevet utæt imellem karburator og studs? (Husker at den skal skrues på?)
Du har ikke dyset den nok op / indstillet nålen, og stemplet har haft en varmesætning?

Det er bare at gå i gang Smil Start med et nyt tændrør, og se om ikke det virker.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Hey Jacob.
Tak for hurtigt svar Grin
Så vidt jeg har forstået har karburatoren kun en skrue, som styrer tomgangen.
Vil prøve at kigge efter følgende ting du har skrevet Smil
Mvh.
Svar
#4
Tomgangsskrue burde den have, men luftskrue / blandingsskrue mener jeg er blendet af på din karburator Smil

Super! Som skrevet så start med et tændrør Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#5
Det er en skrøne at luftskruen er "blændet af" på Peugeot. Blink med øjet

Man skal bare have det rigtige værktøj. På et tidspunkt fandt jeg en top i Bauhaus til luftskruen.

Ellers søg på D shaped tool carb.

[attachment=8553]

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så lærte man noget nyt Smil
Har altid hørt at de var blændet af. (Det er deres gearing da stadig? Grin )
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar


Forum spring: