Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mit bagdæk piver
#1
Hej BS!

Når jeg trækker min scooter hen ad vejen med motoren slukket, Har mit baghjul svært ved at køre rundt + det piver helle tiden og hjulet kan endda finde på at "låse".Ps piver også når jeg køger og kan man køger med det uden der sker noget?.

Er der nogle der ved hvad dette skyldes?.

Mvh. Stefan.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Lyder som om bagbremsen hænger, det ville jeg ikke turde køre med Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#3
Kan der ske noget hved det. Forde jeg skal nogen steder hen imorgen og hvad kan jeg gøre hved det.
Ps den her kun køget ca 300 km.
Svar
#4
(13-07-2015, 23:53)stefan dahl Skrev: Kan der ske noget hved det. Forde jeg skal nogen steder hen imorgen og hvad kan jeg gøre hved det.
Ps den her kun køget ca 300 km.

Hvis den kun har kørt 300 km må den være rimeligt ny, så må du ind forbi hvor du har købt den og bede dem fikse problemet. Husk du har 2 års reklamationsret, hvilket vil sige, at har du ikke mishandlet scooteren, så skal forhandleren fikse det uden beregning.
Hvad enten det er bremsen eller et leje, så bør du slet ikke køre på den. Så imorgen bør du i stedet tage cyklen eller bus / tog.
Tro mig, man kan komme rigtigt galt afsted hvis et af hjulene blokerer, mens man har fuld fart på.
Svar
#5
okay og er det lige maget hvor jeg har købet har købet den hos thhansen og jeg har ikke mishanle den
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(14-07-2015, 10:04)stefan dahl Skrev: okay og er det lige maget hvor jeg har købet har købet den hos thhansen og jeg har ikke mishanle den

Jeps de skal udbeder fejlen gratis hvis du ikke selv har haft pillet baghjulet af og pillet ved det.

Og det er ligemeget hvilken forhandler i danmark du køber din nye scooter af.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#7
Skynd dig ned til Thansen med den, sådan noget skal bare være iorden, og de må give dig en låne scooter hvis nødvendigt.
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#8
Hvis dit baghjul låser, skal du ikke køre nogen steder, da. Det kan gå grueligt galt, hvis det blokerer under kørsel.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
er en låne scoote grtis og jeg har aldrig pilit hved den jeg har kun kørt på den og den er fra den 09/02 2015. og så skete det bære sådan lige pluselig og den er lovlig og det helle og jeg køger på den som man skal.(det skete i gåre)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(14-07-2015, 11:28)stefan dahl Skrev: er en låne scoote grtis og jeg har aldrig pilit hved den jeg har kun kørt på den og den er fra den 09/02 2015 og så skete det bære sådan lige pluselig og den er lovlig og det helle og jeg køger på den som man skal.(det skete i gåre)

Jeg kender ikke thansens politik mht låne scooter, det bedste er at spørge dem i butikken, eller ringe til hovedkontoret :-)
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#11
okay men de byte laver den gratis når jeg ikke har gøret noget hved den andet ind at køger på den også kom det bage lige puliges lig elller?
Svar
#12
(14-07-2015, 11:45)stefan dahl Skrev: okay men de byte laver den gratis når jeg ikke har gøret noget hved den andet ind at køger på den også kom det bage lige puliges lig elller ?

Er den serviceret efter forskrifterne?
Svar


Forum spring: