Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til 4 takt sprint?
#1
Hej alle.

Normalt plejer jeg selv og kan finde ud af hvad der galt, men her må jeg give fortabt. Jeg håber virkelig der er en venlig sjæl som vil hjælpe med sin viden.
Den starter super når den er kold, men den kan ikke tage fuld gas uden at "prutte", når den så bliver varm får den svære og svære ved at holde sig i gang, og dør ligesom jo mere gas den får og går til sidst ud. Og kan så ikke starte igen før den er blevet kold.
Det er første gang jeg makker i 4 takt motor.

Jeg har skiftet meget, studs, tændrør, tændrørshætte, tændspole, luftfilter, så har jeg prøvet med en større dysse, og så fik jeg at vide det kunne være ventilerne, og dem har jeg så stillet i dag som de skal, og der er stadig ingen forskel, aner simpelthen ikke hvad det kan være, nogle som kan hjælpe som har forstand på 4 takt?
Hurtige svar ville være lækkert da jeg er i værkstedet i dag (søndag 12/7)

Mvh Kenneth. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej du skal stille ventilerne.
Svar
#3
Prøv og skrue luftskruen på karburatoren helt ind også en og en halv (1,5) omgang ud, så skulle den stå rigtigt.
Men det kræver jo også at ventilerne er justeret korrekt på 0,08 mm - 0,1 mm.
Bruger du 0,1 mm så juster dem så stramt du kan.

Så må du justere tomgangen bagefter.

Håber du får det til og virke eller finder en vendlig sjæl i nærheden af dig der vil hjælpe dig.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#4
Tusind tak for det, jeg prøver det igen en dag så Smil
Go dag.
Svar


Forum spring: