Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu monteres varmehåndtag
#1
Nu kommer sommeren vist nok, så nu det vist på tide jeg får monteret mine kineservarmehåndtag. Mærke ukendt. Grin
Hvad vil jeg så med dette indlæg? Johhh kun berette om:

1. Hvor nemme de er at montere.
2. Senere om de holder hvad de lover.
3. Om de er pengene værd.
4. ???

4 er op til jer hvis i har spørgsmål til disse som f.eks pris osv osv.

Kan fortælle de er købt via www.aliexpress.com og kan nok finde prisen frem men så vidt jeg husker er den under 14 USD, dvs 100,- +/-.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg kan svare uden at kende modellen. Griner

1. Nemt, skær de gamle af, bank de nye på og tilslut plus og minus.
2. Nej. (svarer ud fra forventning, da jeg ikke har set beskrivelsen)
3. Nej. Helt sikkert ikke. Du bliver skuffet.
4. !!!
Svar
#3
(26-06-2015, 21:31)Teddy Skrev: Jeg kan svare uden at kende modellen. Griner

1. Nemt, skær de gamle af, bank de nye på og tilslut plus og minus.
2. Nej. (svarer ud fra forventning, da jeg ikke har set beskrivelsen)
3. Nej. Helt sikkert ikke. Du bliver skuffet.
4. !!!

Grin
1. De "gamle" skal ikke skæres af, hvis nu så skal de på igen.
2. Kineser noname men udførelsen ser nu ganske fornuftig ud.
3. Vi får at se.
4. De var som skrevet billige så verden går ikke under hvis nu.

Cool
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
Tænker lidt hvis man kan få bare en smule varme om vinteren, så er det godt givet ud Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
Jeg orker ikke, for 17. gang, at forklare hvorfor det ikke dur. Søg og du skal finde. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tror nu nok de vil kunne varme en smule hvis man bruger dem sammen med et par scooterluffer så man samtidigt begrænser den kulde der kommer udefra, fra vindmodstanden.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#7
Hov hov Grin
Nu skal det ikke udvikle sig til pro et contra.

Storebroderen til min (Nemlig FJR1300) har monteret varme fra fødslen og det er der flere efterhånden der har så helt skidt er det vel ikke. Andre har sædevarme så..

Som skrevet giver jeg det en chance og så er det ikke værre end hvis det ikke duer/ går i stykker så fjerner jeg dem og sætte de originale på igen.

Og igen igen til ca 100,- jyske dollaser så går det nok Grin

Kender flere fra FJclubben som er glade for at have eftermonteret varmehåndtag så helt skidt er det vel ikke?
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
Jeg har længe gået og tænkt på og få varmehåndtag på min scooter.
Men først skal jeg lige finde råd til et nyt batteri der er lidt kraftigere end det jeg har nu så det kan klare det.
Har jo også min alarm der bruger løs så jeg er nød til og lade det op en gang om måneden.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
(27-06-2015, 11:45)Quiks Skrev: Jeg har længe gået og tænkt på og få varmehåndtag på min scooter.
Men først skal jeg lige finde råd til et nyt batteri der er lidt kraftigere end det jeg har nu så det kan klare det.
Har jo også min alarm der bruger løs så jeg er nød til og lade det op en gang om måneden.

Som skrevet flere gange kostede mine varmehåndtag kun små 100,- leveret. Det kan du da forhåbentligt få råd til?

Fjern alarmen, den hjælper alligevel aldrig. Vil de tumper stjæle den gør de det ellers brænder de den af. Har en af mine bekendte oplevet med hans MCscooter da de ikke kunne stjæle den.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(27-06-2015, 14:30)Russer60 Skrev: Fjern alarmen, den hjælper alligevel aldrig. Vil de tumper stjæle den gør de det ellers brænder de den af. Har en af mine bekendte oplevet med hans MCscooter da de ikke kunne stjæle den.

Der er ingen 100% løsninger i forhold til tyveri, men flere låse, alarm, parker blandt mange mennesker osv. osv. - det hjælper altsammen mod at tyven futter videre til næste maskine, der måske er lidt nemmere at få med sig. Blink med øjet


På min gamle Vivacity havde jeg alarm, skivebremselås, styrlås, lås på håndtaget så forbremsen låste hjulet, kædelås og parkerede så vidt muligt steder hvor mange mennesker færdes, eller inden for rækkevidde. Om natten i gården, hvor et hav af lejligheder havde vinduer ud til.
Svar
#11
(27-06-2015, 09:53)Quiks Skrev: Tror nu nok de vil kunne varme en smule hvis man bruger dem sammen med et par scooterluffer så man samtidigt begrænser den kulde der kommer udefra, fra vindmodstanden.

Du har fat i det helt rigtige. Så længe fartvinden kommer på ydersiden, er varme på indersiden som at tisse i bukserne. Det dur ikke - og kan i nogle tilfælde være værre end ikke at have noget.

Varme i sædet kan måske fungere på nogle maskiner. Sidder man nok i læ, og der ikke er for mange minusgrader, kan det hjælpe lidt til at holde ben og bagdel varme. Men jeg tvivler på om det reelt har den store effekt.
Svar
#12
(27-06-2015, 14:47)Teddy Skrev: Der er ingen 100% løsninger i forhold til tyveri, men flere låse, alarm, parker blandt mange mennesker osv. osv. - det hjælper altsammen mod at tyven futter videre til næste maskine, der måske er lidt nemmere at få med sig. Blink med øjet


På min gamle Vivacity havde jeg alarm, skivebremselås, styrlås, lås på håndtaget så forbremsen låste hjulet, kædelås og parkerede så vidt muligt steder hvor mange mennesker færdes, eller inden for rækkevidde. Om natten i gården, hvor et hav af lejligheder havde vinduer ud til.


Hummm. Godt jeg bor i en landsby. her er enten skivebremselås eller kæde nok. Grin
Har en alarm til montering liggende, den ligger ganske fint hvor den er pakket hen og har gjort det de sidste 5-6 år Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: