Søg Garagen Hej Gæst! Register

Registering af tysk knallert i DK
#1
Hej BS.
jeg har fundet en Puch Maxi fra 78 som jeg vil gerne købe, men den er tysk. Og jeg mener den gå omkring 40 km/t. Original, aldrig tunet. Jeg ved godt at det er næsten umuligt at indregistere en 30 ( 25 ) tysk knallert i Dk, også når jeg ikke får papirerne eller mindst en COC, men den er kun en maxi fra 78 til at køre små ture hver dag Blink med øjet kun på Fyn. VIL FORSIKRING DÆKKE MIG? Hvis politi stopper mig, kan de konfiskere Puchen ?
På forhand, tak.
Oscar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(24-06-2015, 22:39)turia76 Skrev: Hej BS.
jeg har fundet en Puch Maxi fra 78 som jeg vil gerne købe, men den er tysk. Og jeg mener den gå omkring 40 km/t. Original, aldrig tunet. Jeg ved godt at det er næsten umuligt at indregistere en 30 ( 25 ) tysk knallert i Dk, også når jeg ikke får papirerne eller mindst en COC, men den er kun en maxi fra 78 til at køre små ture hver dag Blink med øjet kun på Fyn. VIL FORSIKRING DÆKKE MIG? Hvis politi stopper mig, kan de konfiskere Puchen ?
På forhand, tak.
Oscar

Du kan ikke forsikre en tysk knallert, der ikke har været gennem et syn (typegodkendelse) Du skal ha' alle papirer med fra Tyskland, før det kan lade sig gøre. Og den må så kun køre 25 km/t. Og Politiet konfiskere den da den jo ikke kan forsikres uden synet, det er helt sikkert.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: