Søg Garagen Hej Gæst! Register

Censur på forum.
#1
Inden flere deltagere i den nu slettede tråd, bliver sure og sletter deres konto, som barden desværre har valgt at gøre. Græder

Skyd skylden på mig, og ikke admins.

Jeg vækkede admin for at tråden ikke løb af sporet - som politisk debat altid gør, desværre.
At tråden helt er slettet er lidt overdrevet, og det som måske fik barden til at slette sin konto.


Måske burde det i stedet være mig der blandede mig udenfor i tråde jeg ikke deltager i.

I al fald undskylder jeg for vreden min handling måtte have skabt.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har lige oprette mig her inde, men har fuldt med et par år. Men hvad bliv han sur over, har stort set kun set ham posivtiv.
Svar
#3
(24-06-2015, 19:35)Katana Skrev: Inden flere deltagere i den nu slettede tråd, bliver sure og sletter deres konto, som barden desværre har valgt at gøre. Græder

Skyd skylden på mig, og ikke admins.

Jeg vækkede admin for at tråden ikke løb af sporet - som politisk debat altid gør, desværre.
At tråden helt er slettet er lidt overdrevet, og det som måske fik barden til at slette sin konto.


Måske burde det i stedet være mig der blandede mig udenfor i tråde jeg ikke deltager i.

I al fald undskylder jeg for vreden min handling måtte have skabt.

Er ikke din skyld at tråden blev sletteet. uanset om du blander dig. Et forum er vel til at debaterer, dog uden at blive personlig samt at vis tone skal overholdes.

Kender dog ikke den føromtalte tråd og hvorfor den blev slettet, men en sletning er måske deastisk hvis bølgerne gik højt hvis man bare kunne låse tråden.

Svar
#4
Forskellige personligheder, kan til tider godt trives sammen uden balaver. Smil



[Image: ljRWeYr.jpg]
Svar
#5
Jeg har skrevet sammen med barden, via PB. Hvad vi har skrevet sammen om, bliver mellem ham og jeg. Han kan selv kommentere emnet her, hvis han skulle få lyst.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(24-06-2015, 20:49)Jps Skrev: Jeg har skrevet sammen med barden, via PB. Hvad vi har skrevet sammen om, bliver mellem ham og jeg. Han kan selv kommentere emnet her, hvis han skulle få lyst.

Selvføldig.
Svar
#7
Har skrevet til Katana og K.Hansen.

Svar


Forum spring: