Søg Garagen Hej Gæst! Register

Jeg giver op!
#1
Lige siden jeg har samlet den nye motor, har der været en rasle lyd.
Jeg har haft topstykket af, skiftet olie pumpe mit olie tandhjul sad løst selvom det var spændt. Det sidder nu fast.

Jeg kan simpelthen ikke se eller høre hvad det ellers ville kunne være.
Syntes det er meget mystisk.

Har i nogle idéer?
Jeg har observeret en raslen i udstødning, men det er ligeså meget i tomgang den rasler og lyder ikke som det kommer derfra.

Scooteren køre og starter som den skal, så det er pisse irriterende for at sige det lige ud.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(23-06-2015, 19:37)MSJ1982 Skrev: Lige siden jeg har samlet den nye motor, har der været en rasle lyd.
Je har haft topstykket af, skiftet olie pumpe mit olie tandhjul sad løst selvom det var spændt. Det sidder nu fast.

Jeg kan simpelthen ikke se eller høre hvad det ellers ville kunne være.
Syntes det er meget mystisk.

Har i nogle idéer?
Jeg har observeret en raslen i udstødning, men det er ligeså meget i tomgang den rasler og lyder ikke som det kommer derfra...

Scooteren køre og starter som den skal, så det er pisse irriterende for at sige det lige ud.

Sikker på det kommer fra motoren og ikke fra noget andet på scooteren der evt sidder løst.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
Har godt nok overvejet om det kan være knastkæde strammere.
Eller måske motor ophænget men det ville jeg nok kunne gave mærket.
Jeg har haft variator og det af for at udelukke det.

Prøver lige en anden udstødning i morgen, og ser om den ændre sig.
Ellers må jeg have motoren af igen.
Jeg skal starte arbejde den 2 så dem skal vare virke.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Nå her til morgens da jeg samlede den, kom den skure lyd.
Som er lejerne der kan køre mod blokkens sider, det er 100% fordi jeg har brugt pakning imellem de blokke fremfor flydende.
Den motor jeg har pillet af har haft flydene, og der oplevede jeg det ikke.

Det hjalp dog, at jeg pillede svinghjulet af, og satte det på igen og den blev varmet op.

Så er spørgsmålet, hvad det næste bliver, jeg skal gøre Rullende øjne
For scooteren køre faktisk rigtig godt, der er kun lige med ruller og kobling men cylinder sættet er i hvert fald betydeligt bedre end de mange forrige jeg har haft..
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: