Søg Garagen Hej Gæst! Register

Flot gammel Sco
#1
Dejligt at se der er nogle der har tålmodighed til, at renovere gamle knallerter. Billederne er fra www.knallertforum.dk

Før billede:
[Image: file.php?id=40459]

Efter:
[Image: file.php?id=40461]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(03-06-2015, 23:15)Jps Skrev: Dejligt at se der er nogle der har tålmodighed til, at renovere gamle knallerter. Billederne er fra www.knallertforum.dk

Sådan en lå min lillebror også og kørte på i daglig drift en overgang for 15-20 år siden som vi i familien havde arvet fra min farfar - altså lige indtil nogen fandt ud af at tankdækslet IKKE er låst på sådan en, så de stak en klud ned i tanken og satte ild til - så nu findes den ikke mere Græder
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#3
Ja, så mangler den bare at blive poleret op. Det ville pynte gevaldigt - den ser noget slidt ud i farven.
Svar
#4
(04-06-2015, 22:54)Teddy Skrev: Ja, så mangler den bare at blive poleret op. Det ville pynte gevaldigt - den ser noget slidt ud i farven.

Den er da perfekt på det nederste billede.

Min far havde sådan en sidst i 60érne og starten af 70érne kan huske den selv om jeg kun har været et 3-4 år da han solgte den.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
(05-06-2015, 07:11)Quiks Skrev: Den er da perfekt på det nederste billede.

Den er flot, men LANGT fra perfekt. Der skal renses, poleres og beskyttes. Så kan den stråle flot på mange udstillinger og markeder, i årevis. Cool
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-06-2015, 09:52)Teddy Skrev: Den er flot, men LANGT fra perfekt. Der skal renses, poleres og beskyttes. Så kan den stråle flot på mange udstillinger og markeder, i årevis. Cool

Tror du ikke på, at den bliver det. Den er flot som den står. Det jo bare fordi du har et pudse/polererfirma, at du skriver, det Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(05-06-2015, 10:12)Jps Skrev: Tror du ikke på, at den bliver det. Den er flot som den står. Det jo bare fordi du har et pudse/polererfirma, at du skriver, det Blink med øjet

Ja, jeg er jo nok lidt arbejdsskadet på det punkt. Griner Grøn grin

Ikke desto mindre synes jeg det er synd, at man ikke lige tager det sidste trin med, når nu der er ofret så meget på at få et køretøj til at stå flot. Jeg har lige været en tur i Sorø midtby hvor der er hundredevis af klassiske køretøjer (tager måske ned og knipser billeder lidt senere), og kan konstatere at under hver 10. står uden grimme vaskeridser. Det er så lidt der skal til for at få et flot resultat. Men når først ridserne er der, er det en større opgave at rette op på igen. Ked af det

Heldigvis er vi forskellige, hvis ejerne er tilfreds, er der jo ingen grund til at gøre mere ud af det. Grin
Jeg har da også sendt et par kunder væk på den bekostning. Med ærlighed, kommer man længst. Blink med øjet
Svar


Forum spring: