Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kom lige til
#1
At købe mig en fødselsdags gave Grøn grin
http://www.ebay.de/itm/161104270751?_trk...EBIDX%3AIT

Den er allerede begyndt at vakle med det jeg købte sidst, men her for jeg topstykke med og knast.
Så skal jeg bare have fundet en ny Krumtap, tør nok ikke det billige krumtap mere Rullende øjne
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Må indrømme jeg er overrasket over at det topstykke er samlet, og man får hele to sæt stempel ringe til for under 550 kr
Nu venter jeg bare på alt det andet Ond
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
(02-06-2015, 15:40)MSJ1982 Skrev: Må indrømme jeg er overrasket over at det topstykke er samlet, og man får hele to sæt stempel ringe til for under 550 kr
Nu venter jeg bare på alt det andet Ond

Ja alene et stempel til min Neos koster 65€, så set i det lys er det meget billigt.

Venligst Erik.
Svar
#4
Ja hvis du kun køber original.
Men det holder vel også noget længere end det jeg køber?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
(03-06-2015, 05:52)MSJ1982 Skrev: Ja hvis du kun køber original.
Men det holder vel også noget længere end det jeg køber?

Ja det ved jeg så ikke, men stemplet har foreløbig kørt 52.000km. Jeg fik jo ny cylinder ved 46.000km, og de sagde at der ikke kunne konstateres slid på hverken stempel eller cylinder.

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-06-2015, 16:39)Scooterballe Skrev: Ja det ved jeg så ikke, men stemplet har foreløbig kørt 52.000km. Jeg fik jo ny cylinder ved 46.000km, og de sagde at der ikke kunne konstateres slid på hverken stempel eller cylinder.

Venligst Erik.

???
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#7
What?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
Der var jo problemer med thermostaten fra 10.000km som de ikke opdagede. Så jeg har kørt 36.000km på en defekt scooter kan man sige. Altså overophedning, som nok har gjort både topstykke og cylinder skæv. Men altså ingen slitage at spore efter 46.000km, så der kom kun ny cylinder på. Ok, en langtrukken historie, I kan læse mere her: http://www.billig-scooter.dk/showthread....20&page=16

Venligst Erik.
Svar
#9
Wow tog lige hele turen i dag, med motor skift.
Selvom jeg forberedte mig og lavede alt, hvad man nu kan gøre, så mangler man altid lige lidt.
Jeg havde skiftet motor om, og sat stator på.
Så kunne jeg høre noget der skrabede når jeg kørte svinghjulet Ked af det så havde jeg sat for lange skruer i Målløs
Havde brugt lige nøjagtigt de samme som sad i før, NÅ.

Da jeg så endelig fik startet lortet så kunne jeg høre noget der skuret, i ved Ond
Så af med hele lortet altså Vario og Svinghjul igen.
Og så samle bagfra, fra Vario siden af, så forsvandt den skure lyd, og især efter den blev varm, men så begyndt den at tikke helt vildt
og jeg var så pannikken, da jeg samlede den med de skide ventiler.
De stod helt ude i hampen Målløs.

Men nu køre den, dog syntes jeg den bliver noget varm, men har tjekket den får olie i ventil dækslet og den er hverken hvis eller sort på tændrør, det er så lidt mistroisk når man ikke kan køre fuld hane Ked af det

Men Hvis Barden lytter med, så mener jeg der er noget med om man bruger pakning i stedet for flyedene pakning imellem blokende så kan den godt lave den lyd, pga den 1 mm der måske er mere Ond

Sådan så det ud på Vario siden, efter bare 5 måneder Ked af det
[Image: 2h5lav5.jpg]

Dejligt med noget nyt Smil
[Image: 29wq35c.jpg]
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Vil i have en update på scooter .

Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: