Søg Garagen Hej Gæst! Register

Irriterende cyklister.
#1
Henrik Suhr er sur, og DET forstår jeg sq godt, der er heller ikke noget mere irriterende, end cyklister, der tror de ejer vejen og cykelstien! Ond


Politiet blæser til kamp mod irriterende motionscyklister.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(11-05-2015, 18:24)K. Hansen Skrev: Henrik Suhr er sur, og DET forstår jeg sq godt, der er heller ikke noget mere irriterende, end cyklister, der tror de ejer vejen og cykelstien! Ond


Politiet blæser til kamp mod irriterende motionscyklister.

Godt jeg ikke bor i København mere, for så ville jeg komme op slås med mange cyklister dagligt Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(11-05-2015, 18:52)Jps Skrev: Godt jeg ikke bor i København mere, for så ville jeg komme op slås med mange cyklister dagligt Smil.

Det er sq osse slemt her i Randers, jeg ser det konstant, de cykler på fortove, i forkert kørselsretning, over for rødt, side om side. Jeg bliver SINDSSYG! Og ser jeg det, påpeger jeg det. Skider sq på om de bliver sure, så kan de fandeme lære det.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Syntes kun at det er på tide at de ireterende motions cykel tosser bliver chekket igennem fra a-z om alt er som det skal være osv ,også ireterende når de ligger sig lige i ens slip strøm/ryg læ af knallerten så de ligger helt ope i ens bagskærm og cykler i læ for vinden.
Med stor fare for at deres møg dyre cykel bliver smaderet op i ens knallert.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
(11-05-2015, 19:39)Johannes Johansen Skrev: Syntes kun at det er på tide at de ireterende motions cykel tosser bliver chekket igennem fra a-z om alt er som det skal være osv ,også ireterende når de ligger sig lige i ens slip strøm/ryg læ af knallerten så de ligger helt ope i ens bagskærm og cykler i læ for vinden.
Med stor fare for at deres møg dyre cykel bliver smaderet op i ens knallert.

Det jo deres egen skyld, hvis de ikke holder afstand, så de skal erstatte hvad de ødelægger på din knallert. Jeg nedlagde et par cyklister på den konto i København, da jeg boede derinde [attachment=8210]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(11-05-2015, 19:55)Jps Skrev: Det jo deres egen skyld, hvis de ikke holder afstand, så de skal erstatte hvad de ødelægger på din knallert. Jeg nedlagde et par cyklister på den konto i København, da jeg boede derinde.

Og jeg var tæt på at nedlægge en svensker på samme 'konto', sidst vi kørte en tur til Kullen. Grin
Svar
#7
(11-05-2015, 19:55)Jps Skrev: Det jo deres egen skyld, hvis de ikke holder afstand, så de skal erstatte hvad de ødelægger på din knallert. Jeg nedlagde et par cyklister på den konto i København, da jeg boede derinde

Ja, det med afstand er jo vigtigt. Jeg fik jo en cyklist op i måsen i efteråret fordi han lå for tæt da jeg slækkede på gassen. Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#8
Rullende øjne

Jeg undres. I er godtnok hellige!
At bremse unødvendigt, og derved forårsage en kollision?, det koster et klip! (I det kort, som i ikke har).
Var det cyklisten bagved, der kørte overfor rødt? kørte han i den forkerte bane? Nej Vel?

Og alt det det der med, at i vil slås, og dele lussinger ud pga. små trafikforseelser, hvad er det for noget?
Svar
#9
Det er et stykke tid siden, jeg oplevede en sådan tailgater, men ved at slippe gassen (ikke alt for brat), fik han den ide, at han ikke var velkommen.

Jeg prøvede en anden gang, blot at røre bagbremsen, uden at den tog ved, men så lyset flammede op. Ham ble' sku sur!

I den periode med lidt mere fart i kanonen, var det naturligvis nemmere. Fræk
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Må nok indrømme at hvis der ligger en cykel helt oppe i røven på mig på cykelstien så skifter jeg side og hvis de følger med så aktivere jeg også bremselyset da bremserne ikke tar ved før efter kontakten har aktiveret bremselyset.

Så plejer de gerne og øge afstanden så de ikke risikere og brage op bagi min scooter hvis jeg skulle blive tvunget til og bremse hårdt op.
Men hvis det er på veje uden cykelsti så bruger jeg bremselyset som det første, da jeg jo hverken må eller vil ud midt på vejen og køre for og undgå og ha dem oppe i røven konstant.

Men somregel er det kun aktive ryttere der kan følge med igennem længre tid da jeg køre omkring 40-45 km/t så hvis der er de mindste bakker så falder de fleste bagud rimeligt hurtigt.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#11
(13-05-2015, 07:22)Flagg Skrev: Rullende øjne

Jeg undres. I er godtnok hellige!
At bremse unødvendigt, og derved forårsage en kollision?, det koster et klip! (I det kort, som i ikke har).
Var det cyklisten bagved, der kørte overfor rødt? kørte han i den forkerte bane? Nej Vel?

Og alt det det der med, at i vil slås, og dele lussinger ud pga. små trafikforseelser, hvad er det for noget?

Hellig? Nej. Jeg tolererer bare ikke cyklister, der ligger på hjul efter mig. Og hvis de ikke, efter en markering med bremselyset, forstår en hentydning til at de ligger for tæt på mig, ja, så klodser jeg bremsen. Sidste episode, ligger vel 3-4 år tilbage. Cyklisten valgte så her, at holde sig væk fra min bagskærm.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Lidt àpropos; så to fyre slentre over for rødt i dag, lige for næsen af en politibil. Det skulle de vist ikke ha` gjort, de blev stoppet og bødeblokken kom frem.

Venligst Erik.
Svar


Forum spring: