Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tv programmet: Du bliver overvåget
#1
Har siddet og set et Tv program, der hedder "du bliver overvåget" på Dr2 med værten fra "So ein ding". Det er fan*** uhyggeligt, hvor meget overvågning der findes, uden at man vidste det. Jeg vil anbefale at i ser det, enten når det genudsendes på tv, eller diverse steder på nettet Smil. Google og Facebook er nogle af de største syndere, i at dele folk private data ud til uvedkommende. NSA og Snowdon nævnes også i programmet.

https://www.dr.dk/tv/se/dr2-tema/dr2-tem...vervaget-2
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(09-05-2015, 21:05)Jps Skrev: Har siddet og set et Tv program, der hedder "du bliver overvåget" på Dr2 med værten fra "So ein ding". Det er fan*** uhyggeligt, hvor meget overvågning der findes, uden at man vidste det. Jeg vil anbefale at i ser det, enten når det genudsendes på tv, eller diverse steder på nettet Smil. Google og Facebook er nogle af de største syndere, i at dele folk private data ud til uvedkommende. NSA og Snowdon nævnes også i programmet.

https://www.dr.dk/tv/se/dr2-tema/dr2-tem...vervaget-2

Gamle nyheder, du Smil Men ja, rystende er det sq. Men de må såmænd gerne overvåge mig hvis de vil, jeg har intet at skjule.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(09-05-2015, 22:32)K. Hansen Skrev: Gamle nyheder, du Smil Men ja, rystende er det sq. Men de må såmænd gerne overvåge mig hvis de vil, jeg har intet at skjule.

Programmet er nyt for mig Blink med øjet. Og jeg hader overvågning, uanset at jeg har rent mel i posen Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(09-05-2015, 22:34)Jps Skrev: Programmet er nyt for mig Blink med øjet. Og jeg hader overvågning, uanset at jeg har rent mel i posen Smil.

Programmet er måske, men indholdet er ikke. Det har været fremme i medierne mange gange Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(09-05-2015, 23:22)K. Hansen Skrev: Programmet er måske, men indholdet er ikke. Det har været fremme i medierne mange gange Smil

Ja, det er jeg klar over. Men her var det så samlet sammen, så man fik et bedre overblik, efter min mening.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(09-05-2015, 22:34)Jps Skrev: {..} Og jeg hader overvågning, uanset at jeg har rent mel i posen Smil.

Javel ja. Griner Fræk

[attachment=8201]

Svar
#7
(09-05-2015, 23:28)barden Skrev: Javel ja. Griner Fræk

Jeg vidste, den ville komme Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(09-05-2015, 23:28)barden Skrev: Javel ja. Griner Fræk

LOL du er genial, hahahahahaGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
(09-05-2015, 23:23)Jps Skrev: Ja, det er jeg klar over. Men her var det så samlet sammen, så man fik et bedre overblik, efter min mening.

Fair nok Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(09-05-2015, 23:35)K. Hansen Skrev: LOL du er genial, hahahahahaGrøn grin

Barden ved jo godt at alle her på BS, kan tilgå den side Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(09-05-2015, 23:37)Jps Skrev: Barden ved jo godt at alle her på BS, kan tilgå den side Blink med øjet.

Ja, men er sq da mere de øjne der glor på dit nick og hvad du laver jeg griner ad Grøn grin. Falder snart om af grin Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
(09-05-2015, 23:37)Jps Skrev: Barden ved jo godt at alle her på BS, kan tilgå den side Blink med øjet.

Det er jo kun gas. Kunne ikke lade være. Smil

Svar


Forum spring: