Søg Garagen Hej Gæst! Register

FEEEED MC og så Yamaha
#1
http://www.bike-shoppen.dk/Motorcykler/B...a-GTS-1000
[Image: top.jpg]

Ja jeg overvejer "ny" MC men måske jeg skal gå downunder!!! Dvs få fat i en kg lettere mc end denne hvis altså. Yngre bliver jeg jo ikke Grin

Dog, I må indrømme at den ikke er tosset i looket?
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(07-05-2015, 17:14)Russer60 Skrev: http://www.bike-shoppen.dk/Motorcykler/B...a-GTS-1000
http://www.bike-shoppen.dk/BSGallery/MC/...ls/top.jpg

Ja jeg overvejer "ny" MC men måske jeg skal gå downunder!!! Dvs få fat i en kg lettere mc end denne hvis altså. Yngre bliver jeg jo ikke Grin

Dog, I må indrømme at den ikke er tosset i looket?

Der er et eller andet ved den forgaffel. Ville ikke føle mig tryg på den.

Jeg har ikke mc-kort, men min tekniske-logik siger "NO-GO".
Svar
#3
(07-05-2015, 17:23)Polywog Skrev: Der er et eller andet ved den forgaffel. Ville ikke føle mig tryg på den.

Jeg har ikke mc-kort, men min tekniske-logik siger "NO-GO".

Ok indrømmet den er speciel og nok rimelig svær at finde i DK men ellers hvor er dine bekymringer. Det virker jo????
Får fine vurderinger på diverse fora!!!!
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
Er der andet at sige end jatak, hvis osv. Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(07-05-2015, 17:43)Jps Skrev: Er der andet at sige end jatak, hvis osv. Grin.

CoolMålløsFlovFræk
Svar nok? Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-05-2015, 19:44)Russer60 Skrev: CoolMålløsFlovFræk
Svar nok? Grin

Ja :P Grøn grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Har aldrig set sådan en forgaffel før, ser ret interessant ud Smil Men jo, den er fed, er den Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
Nydelig maskine. Ser ud til at være en god touring/tur løsning - og så får man vel de hårde tasker med i købet?

Men vægten er træls, særlig når man kombinerer den med de godt 100 heste. Godtnok siger spec'en 3.5 sek, 5 ventiler og et voldsomt kompressionsforhold, men noget siger mig at den må føles tung.

Forgaflen: Tjo, jeg mener at også BMW har noget lignende, hvilket bestemt burde fortælle at princippet virker. Men hvordan med vedligehold? Er det til at få stumper? Hvordan med olieskift på dæmpermekanismen - eller er det slet ikke nødvendigt?

Og en anden ting! Bremseværket er såvidt jeg kan se kun med een skive - til sådan en tung maskine???

Ifald du beslutter dig til at kigge nærmere på den, så ville jeg mene at du burde være obs på styre/bremseevner.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
#9
(12-05-2015, 07:46)stormbringer Skrev: Nydelig maskine. Ser ud til at være en god touring/tur løsning - og så får man vel de hårde tasker med i købet?

Men vægten er træls, særlig når man kombinerer den med de godt 100 heste. Godtnok siger spec'en 3.5 sek, 5 ventiler og et voldsomt kompressionsforhold, men noget siger mig at den må føles tung.

Forgaflen: Tjo, jeg mener at også BMW har noget lignende, hvilket bestemt burde fortælle at princippet virker. Men hvordan med vedligehold? Er det til at få stumper? Hvordan med olieskift på dæmpermekanismen - eller er det slet ikke nødvendigt?

Og en anden ting! Bremseværket er såvidt jeg kan se kun med een skive - til sådan en tung maskine???

Ifald du beslutter dig til at kigge nærmere på den, så ville jeg mene at du burde være obs på styre/bremseevner.

Kunne nu godt ligne dem og montere taskerne på til reklamen også kalde dem ekstra udstyr.
Så man skal købe dem ved siden af.Blink med øjet

Er jo sådan bilforhandlere gør med de biler de bruger i reklamerne de er med alt ekstra udstyr men når man så vil købe bilen så koster den lige en 20-50 tusinde kroner mere hvis man vil ha det med.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(12-05-2015, 08:59)Quiks Skrev: Kunne nu godt ligne dem og montere taskerne på til reklamen også kalde dem ekstra udstyr.
Så man skal købe dem ved siden af.Blink med øjet

Er jo sådan bilforhandlere gør med de biler de bruger i reklamerne de er med alt ekstra udstyr men når man så vil købe bilen så koster den lige en 20-50 tusinde kroner mere hvis man vil ha det med.

Nu er det jo en brugt MC, så de tasker der er med på billedet, følger også med.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(12-05-2015, 09:05)Jps Skrev: Nu er det jo en brugt MC, så de tasker der er med på billedet, følger også med.

Okay så jeg ikke lige troede den var sprit ny.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#12
(12-05-2015, 09:06)Quiks Skrev: Okay så jeg ikke lige troede den var sprit ny.

Nyprisen i 1996: 189.990 kr Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: